MGR Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 men så kan jeg å kjøre bil da, spinner ikke da vett :P haha Gidder da ikke å slite på bilen med å gjøre slik hehe.. ikke dermed sagt at man ikke kan kjøre bil viss man spinner litt vel:P hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg spinner hele tiden jeg, iallfall med Audien ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 så er det forskjell på 450 hk og 170 da :P Ja på vinteren spinner jeg, men på sommeren, med normalt pådrag og normal kjøring, vil den ikke, heldigvis :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 så er det forskjell på 450 hk og 170 da :P Ja på vinteren spinner jeg, men på sommeren, med normalt pådrag og normal kjøring, vil den ikke, heldigvis :) Hehe. Bra det sitter som det skal:) Kommer du no opp til Trondheim til våren da? Hadde vært kult å sett bilen din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 tja, blir vel oppi der om den skal godkjennes i hvertfall :P ellers ingen foreløpige planer :) Ikke såååå lengesiden jeg var der :) Men jeg finner alltids på noe sprell, så kan ikke vite om jeg er der eller noen andre steder en gang i blandt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 tja, blir vel oppi der om den skal godkjennes i hvertfall :P ellers ingen foreløpige planer :) Ikke såååå lengesiden jeg var der :) Men jeg finner alltids på noe sprell, så kan ikke vite om jeg er der eller noen andre steder en gang i blandt :P Hehe. Du får si ifra vettu om du skal ta turen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 spinning er og blir HARRY...................... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 det er kult om du ligger å cruiser i 80-90. gassen i bånn og spinner derfra, men å spinne fra lav fart kan nesten hvilken som helst bil gjøre! Ser fram til litt carbon detaljer olehenri, tror det blir dritfett..men skulle vært ekte carbon da men! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ja får se om man får råd til ekte vare fremover hehe, fløtter hematt om ikke så lenge trur jeg, 5k i leie alene er ikke no for meg, når jeg vil fikse litt på bilen :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det er jo ikke så altfor dyrt å kjøpe seg en rull med carbonfiber og støpe opp sjøl. Ser mye bedre ut en look- vare hvertfall! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 med mine ferdigheter, blir det dyrere enn motorswappet! nei, kjøper heller ferdig tilpasset bilen! Noe sånne ting å lage selv, har jeg hverken tid, tålmodighet, lyst eller ferdigheter til å begynnemed :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ja får se om man får råd til ekte vare fremover hehe, fløtter hematt om ikke så lenge trur jeg, 5k i leie alene er ikke no for meg, når jeg vil fikse litt på bilen :P Standox liquid silver lakk, keskin felger, justerbare dempere, v-tec motor og fake carbon detaljer...hmm, ser du feilen? spar heller til ekte vare! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ser feilen på lakken, DYR og med RIPER!! :S hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ser feilen på lakken, DYR og med RIPER!! :S hehe :D da ser jeg feilen på eieren som ikke ser konsekvensene med bil med dyr lakk i daglig bruk, før han kjøper den ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 heheh ;) sku se om den kom :P :P :P Det som skjer med lakken, skjer! :) Så lenge det ikke blir for synlig :P Men, får se hva jeg får gjort med bilen fremover :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg