Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ja vanlig ja :P men, det er pen!

s2000 seter, tror jeg koster skjorta!

Gidder ikke å handle på noe exstremt, skal bare ha noe som piffer opp litt inne, skinn seter foran hadde jo også ikke gått når man ikke har skinn bak, det hadde bare sett dumt ut :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja vanlig ja :P men, det er pen!

s2000 seter, tror jeg koster skjorta!

Gidder ikke å handle på noe exstremt, skal bare ha noe som piffer opp litt inne, skinn seter foran hadde jo også ikke gått når man ikke har skinn bak, det hadde bare sett dumt ut :P

Kan vel kjøpe Recaro setene til TETVTEC da... De er ikke dumme. Ligger vel annonse på Club Honda kjøp & salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det MÅTTE jo skje en gang..

Akkurat dratt fra hjemme, da jeg møtte på en gnom som ikke hadde fartsstyring eller begrep på hvor i den smale veien han skulle holde seg, så jeg måtte kaste meg unna, så slo fronten i en snøkant og ødela deler av fangeren..

Ble borte en del oppe på høyre side der man fester fangeren i skjermen, denne fant jeg litt av igjen.

Så, blir vel å finne noen som er flinke med diverse ting da, å se om man kan få lappet sammen igjen noe.. Og lakket noe, om man får tak i no lakk, gir beng i om det blir forskjell på effekten, kan jo ikke kjøre med deler av fangeren ødelagt..

Bilder kommer vel.. Ikke store greiene, men er nok til å gjøre meg dritt forbanna, mesta lyst til å selga hele bilen pga no sånne små ting :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skader driter jeg i, er bare ene festet og litt til, er den forpulte lakken som irriterer meg! :D hehe, den er grom når alt er som det skal :D

Ny fanger koster meg ca 750 spenn iflg Tore Kvittem, så får se litt på det, blir de t ny fanger, blir det spredere også hvertfall!

Problemet mitt, er å få tak i en skvett lakk! :S

Han som kom i mot meg, han var borte når jeg fikk summa meg å stoppa. Skal sies at det er rimelig smalt der, og bare plass til en bil, men fra den veien jeg kom, er det nermest umulig å se om det kommer noen i mot, hvertfall så fort som han kom, var også begynt å mørkne til, kommet til det nivået når det er vanskelig å se lys i snøen/bakken.

Men men, pytt pytt, blir dyre mnd dette her! Hvertfall nermere 50 lapper :P ;)

Slenger på 3 bilder...

Noen som har peiling på sparkling/glassfiber/plastsveising/lakking etc etc? Som VIRKELIG har peiling, ikke sånne som ikke driver myye med det :P

Å helst i området :P

DSC00522.jpg

DSC00523.jpg

DSC00524.jpg

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider