Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, gla jeg kvitta meg med vag je! :p

Ikke har det helt bra? hvem sier det nå a? hehe rykter om alt når det gjelder bil og meg :D

 

Bilen har det helt fint den ;) Vært på Honda å feilsøkt den i dag, feilkode 17 og 20. Speed sensor og ELD sensor, Altså speedo meteret, og strømfordeling fra dynamo. ELD har kun kommet 1 gang, mens speed sensoren har gått ofte, fordi det er ett brudd i ledningene til speedo ved føler på kassa, og noe feil med føleren. Som gjør at lampa lyser, og at feks vtec ikke slår inn :) Ikke noe farlig å kjøre med :)

 

Bilen skal også inn på eu godkjenning i morra, håper å ber for at de pirker på andre ting enn motoren :D

 

 

Så er det jo klart frontfangeren som er ødelagt også da, men det er no big deal, ettersom det var den "billigste" metoden å velge, da jeg tok grøfta, i stedet for motgående bil :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska me sjå...

 

Bilen ble IKKE godkjent!

 

 

MEN! :D MEN! Ikke pga motoren! hehe :P

 

Slakk opphengskule på venstre siden foran, og må feste batteri og skaffe meg ett tûv godkjent ratt :P

 

Så har handla inn ny bærebru(tror jeg det var), og nytt momo ratt, vil si 4500 for deler, og litt i arbeid når det kommer, knuser 40 000 i papirarbeid rimelig greit eller hur? :D

 

Det som var tøft, var att jeg sku egentlig ha 2r feil på lys/lykter pga feil farger og litt div, men de digga lysene og lyktene mine, så fikk bare 1r feil :P hehe

 

Samt tuta da :P

 

Rimelig happy nå! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oii.. pirka de ikke på motoren i det hele tatt?:S blir vel litt kluss med forsikringa viss det er kræsj da.. og de finner ut at det er større motor enn det står i vogn kortet?

 

 

Da hadde jeg vel tenkt på det, når jeg bytta motor?

 

Skal bare fikse den å selge den jeg nå.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å hentet ny bærebru på venstresiden, og nytt ratt.

 

samt retta ut igjen skiltet litt på bilen :p En som har rygget på meg mens bilen sto parkert fra i går kveld og til i dag, ingen skader, bare litt lakk bak skiltet, men ikke noe jeg gidder å hisse meg opp over, skal sende han ei mld etterpå at han slipper å tenke på noe :)

I morra drar jeg til Rondane, så får ikke fiksa rattet og bærebru før tidligst neste uke :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å hentet ny bærebru på venstresiden, og nytt ratt.

 

samt retta ut igjen skiltet litt på bilen :p En som har rygget på meg mens bilen sto parkert fra i går kveld og til i dag, ingen skader, bare litt lakk bak skiltet, men ikke noe jeg gidder å hisse meg opp over, skal sende han ei mld etterpå at han slipper å tenke på noe :)

I morra drar jeg til Rondane, så får ikke fiksa rattet og bærebru før tidligst neste uke :)

 

Skarru på fjelltur a gett? :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring han å si at fangern sprakk litt, bærebrua må skiftes, og rattet ble bøyd grunnet smellen ;)
Og at du ikke finner igjen justeringsnøkkelen til senkesettet etter at han traff deg. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår