Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ei sjappe her i byen. http://www.quattroco.com, de fører vist fra sharif el no sånt :)

Billige her også : http://interdekk.no/categories/summer_tires.php?search=producers%2CTO&tire_thumbnails=off&width=225&profile=40&diameter=16&x=31&y=8

Spore kommmer de garantert til å gjøre hos meg, uansett hehe :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra valg av dekk Ole. Vi hadde Toyo Proxes før og har bare bra å si om dem. Holder lenge, bra kvalitet i forhold til pris og ser bra ut. Dem var også bra på bløtt føre husker jeg. Eneste var at dem spora bittelitt, men det kan jo være flere ting som spiller inn.

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oinæmmen!

DSC00594.jpg

Nytt ratt! Var rimelig digg også egentlig! :)

DSC00595.jpg

DSC00596.jpg

Ble jo som sagt ryggetpå i forrige uke, prøvde å få no bilde av "skaden", men ser ikke noe spes på bildene, er litt lakkskader og sprekker i lakken :)

DSC00597.jpg

DSC00598.jpg

Her ser dere hvordan "profilen" er med den skaden jeg fikk når jeg måtte i grøfta en tur.

DSC00599.jpg

Så ble det dekk bytte, hos Quattroco på lillehammer (sjappa er ikke helt ferdig bygd, tar litt tid som han sa :p )

DSC00602.jpg

Nye dekk, Toyo Proxes T1R 215/40-16" ( bilen er vasket nå, hehe :P )

DSC00603.jpg

DSC00604.jpg

DSC00605.jpg

Dekkene var knall å kjøre med, de forrige sporet som ett helvete, her er det ingenting! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg veit jo det er øystein? hehe

-

Ultimate : Hadde Yokohama ettellerannet foran, og Continental Sport(eller super) contact bak, må ha nye dekk hvert år foran pga camber :P

åja.. du gjor det ja.. nå som jeg tenkte at je sku værre litt tuff å få cred førr å finna ut hvem som driver det.. haha..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultimate : Hadde Yokohama ettellerannet foran, og Continental Sport(eller super) contact bak, må ha nye dekk hvert år foran pga camber :P

Ok

Hadde yokohama før og det spora en masse. Bir spent å se med nye Toyo på.

hehe.. Er ikke Cambern justerbar på disse da?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider