Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hos meg hvertfall.. sikkert ikke i sentrum men.

Var ute og kjørte nå ikveld, så ble det en tur til Raufoss, og der var det 5cm snø i veien..

Det var ingen vinner på sommerdekk, gitt.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kjære bilfrelste venner.. I need help! :s

Her om dagen, når jeg sto å snakka med noen folk med bilen i gang så skjedde det no merkelig..

Plutselig sa det bare klikk, å alarmen begynte å ule som et lite helvete ( når bilen sto å gikk).

Den står konstant armert, går så fort dørene åpnes, reagerer ikke på vibrasjoner lengre ( kan kjøre uten at den går av), og får ikke låst bilen, slått av alarmen med fjernkontrollen..

Siden jeg ikke har nøkkelhull på bilen er jeg avhengig av å få låst opp og igjen bilen med fjernkontrollen, så detta er litt kjipe greier akkurat nå.

Har tatt sikringa på alarmen, slik at sirena ikke uler hvertfall, men den står fortsatt konstant armert..

Er det noen her som har noe som helst peiling på dette som kan gi meg tips?!

Tenkt jeg skal ha den inn på verksted for å få ordna opp i det der, men kombinasjonen med snø og sommerdekk gjør ikke akkurat saken særlig lett..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kjære bilfrelste venner.. I need help! :s

Her om dagen, når jeg sto å snakka med noen folk med bilen i gang så skjedde det no merkelig..

Plutselig sa det bare klikk, å alarmen begynte å ule som et lite helvete ( når bilen sto å gikk).

Den står konstant armert, går så fort dørene åpnes, reagerer ikke på vibrasjoner lengre ( kan kjøre uten at den går av), og får ikke låst bilen, slått av alarmen med fjernkontrollen..

Siden jeg ikke har nøkkelhull på bilen er jeg avhengig av å få låst opp og igjen bilen med fjernkontrollen, så detta er litt kjipe greier akkurat nå.

Har tatt sikringa på alarmen, slik at sirena ikke uler hvertfall, men den står fortsatt konstant armert..

Er det noen her som har noe som helst peiling på dette som kan gi meg tips?!

Tenkt jeg skal ha den inn på verksted for å få ordna opp i det der, men kombinasjonen med snø og sommerdekk gjør ikke akkurat saken særlig lett..

deffekt dørbryter/panserbryter/bagasje bryter eller noe slikt kanskje.... åssen alarm har du? defa?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wehey.. Steel Power :P

Når har jeg endelig fått vinterdekk, tyskenazihelårsdekk som skal kastesveggimellom, 195/60-14 :D på noen vakre stålfelger.. hehe

Da blir det å sende de til dekkforhandlern i morra å få på no pigg dekk, så blir det å prøve å få bilen opp fra gårdsplassen på et jevnt underlag å sette på dekka.. Litt skeptisk til hvordan det blir med 14 ".. kan bli laavt...

Så overhelga er det på verksted :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har jeg endelig fått vinterdekk, tyskenazihelårsdekk som skal kastesveggimellom, 195/60-14 :D på noen vakre stålfelger.. hehe

Da blir det å sende de til dekkforhandlern i morra å få på no pigg dekk, så blir det å prøve å få bilen opp fra gårdsplassen på et jevnt underlag å sette på dekka.. Litt skeptisk til hvordan det blir med 14 ".. kan bli laavt...

hvorfor piggdekk? bedre med piggfritt da

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mer gummi på 14", så bilen skal vel ikke bli noe lavere enn normalt, men mindre lufttrykket er mye under normalt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mer gummi på 14", så bilen skal vel ikke bli noe lavere enn normalt, men mindre lufttrykket er mye under normalt.. :)

håper da for gudskyld den ikke blir lavere :P :P

Gikk jo nedi enkelte steder med kangoooooooooo`n i natt og gitt.. :S ikke bra..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper da for gudskyld den ikke blir lavere :P :P

Gikk jo nedi enkelte steder med kangoooooooooo`n i natt og gitt.. :S ikke bra..

rulle omkretsen skal være tilnærmet lik dem du har nå eller orginalt

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rulle omkretsen skal være tilnærmet lik dem du har nå eller orginalt

Ja. De tillater vel avvik på +/- 5% før den må godkjennes på nytt ellerno..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider