olehenri Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jau da har jeg kjørt noen dager med vinterdekk.. Herregud for et skrekkelig syn! NÅ er bilen faan meg stygg! :( :( Toppen av kaka i dag og, hehe, Fikk parkeringsbot på jobben, grunnlaget er greit nok, men faen da lillehammer kommune, BILEN ER IKKE EN FORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For meg er det nesten ett grunnlag til å klage, makan til fornærmelse :( Kunne jo også brukt huggu å skrivd bilen var grå, å ikke lys! :P Lurer på hva de hadde skrivd på farge hvis den hadde stått i sola :D men men, 500 spenn til staten igjen gitt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jau da har jeg kjørt noen dager med vinterdekk..Herregud for et skrekkelig syn! NÅ er bilen faan meg stygg! :( :( Toppen av kaka i dag og, hehe, Fikk parkeringsbot på jobben, grunnlaget er greit nok, men faen da lillehammer kommune, BILEN ER IKKE EN FORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For meg er det nesten ett grunnlag til å klage, makan til fornærmelse :( Kunne jo også brukt huggu å skrivd bilen var grå, å ikke lys! :P Lurer på hva de hadde skrivd på farge hvis den hadde stått i sola :D men men, 500 spenn til staten igjen gitt hva var grunnen da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hva var grunnen da? nei jeg sto vel feilparkert?! aldri stått der på dagtid så visste ikke at vi måtte ha oblat fra jobben for å stå der Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 nei jeg sto vel feilparkert?! aldri stått der på dagtid så visste ikke at vi måtte ha oblat fra jobben for å stå der Hihi, det kunne jeg fortalt deg.. :D Fikk parkeringsbot når jeg jobba i Hafslund jeg også.. Satte bilen på tvers på parkeringsplassen, så fronten stod på Hafslund-parkering, mens bakenden stod på en vanlig en. Ikke så populært.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hihi, det kunne jeg fortalt deg.. :D Fikk parkeringsbot når jeg jobba i Hafslund jeg også.. Satte bilen på tvers på parkeringsplassen, så fronten stod på Hafslund-parkering, mens bakenden stod på en vanlig en. Ikke så populært.. :P hehe, blitt no nytt greier der nå at vi som parkere der må ha oblater å bla bla bla.. hehe hadde ikke jeg fått vite.. men FORD?! kommer til å ha mareritt i 3 år jeg nå Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jau da har jeg kjørt noen dager med vinterdekk..Herregud for et skrekkelig syn! NÅ er bilen faan meg stygg! :( :( Toppen av kaka i dag og, hehe, Fikk parkeringsbot på jobben, grunnlaget er greit nok, men faen da lillehammer kommune, BILEN ER IKKE EN FORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For meg er det nesten ett grunnlag til å klage, makan til fornærmelse :( Kunne jo også brukt huggu å skrivd bilen var grå, å ikke lys! :P Lurer på hva de hadde skrivd på farge hvis den hadde stått i sola :D men men, 500 spenn til staten igjen gitt Disser ikke Ford :) :respect Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Disser ikke Ford :) :respect Akkurat det jeg gjør :D :D hehe nei da, sikkert grei bil for noen, men ikke meg! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hehe, blitt no nytt greier der nå at vi som parkere der må ha oblater å bla bla bla.. hehe hadde ikke jeg fått vite.. men FORD?! kommer til å ha mareritt i 3 år jeg nå Skjønner deg godt... :thumb Enkelte av de gutta skulle tatt et kurs i bil ass... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Her i byen er det w fit**** som går rundt å gir bøter.. hehe :P men men, jeg betaler ikke uansett før en evt purring :P -- Lyst til å gjøre no med bilen jeg.. Vet bare ikke hva.. :S :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 :wave Her i byen er det w fit**** som går rundt å gir bøter.. hehe :P men men, jeg betaler ikke uansett før en evt purring :P -- Lyst til å gjøre no med bilen jeg.. Vet bare ikke hva.. :S :( TURBO eller motorswap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Her i byen er det w fit**** som går rundt å gir bøter.. hehe :P men men, jeg betaler ikke uansett før en evt purring :P -- Lyst til å gjøre no med bilen jeg.. Vet bare ikke hva.. :S :( Bilen din er jo mer show than go, så hvorfor ikke gjøre det litt show i motorrommet og, trenger jo ikke å ha masse hester for å ha det fint i motorrommet. Få inn litt blåe silikonslanger og litt polerte deler f.eks! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 :wave TURBO eller motorswap eller begge deler? :P Så og si bestemt at feriepengene skal gå til motor.. men hva........ Sikler på vti selvsagt, og civic type r motor, eller itr motor.. men blir vel svindyrt, for kan ikke en dritt om slikt selv. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Bilen din er jo mer show than go, så hvorfor ikke gjøre det litt show i motorrommet og, trenger jo ikke å ha masse hester for å ha det fint i motorrommet.Få inn litt blåe silikonslanger og litt polerte deler f.eks! skal jeg først gjøre noe i motorrommet, så må det bli lakkering.. 3 farger nedi der er ikke pent,. :P så da kan en likesågodt bytte motor og hehe ELSKER vtec lyden.. hadde vært digg å hatt... puss litt nysing hadde også ikke vært så ille.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 I dag gikk jeg til innkjøp av instrumenter til å ha i a-stolpen, voltmeter, oljetrykk og turteller.. Kjøpte også en universal a stolpe, med holdere.. FOR NOE MØKK! passer ikke i det hele tatt! Så ble ikke no montering av instrumentene i dag, får se om jeg finner en a stolpe som er tilpasset bilen.. Noen som vet?!? Har hvertfall fått på sprederene nå, ble bra :) Bilder kommer med tiden.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Stilig.. Hvor mye jobb er det å montere slikt..? Er vel en del kabler som må trekkes..? Hadde vært morsomt å ha i Golfen, men jeg klarer ca å ta ut CD-spilleren når det gjelder det tekniske.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg