olehenri Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jobba på lørdags kveld/natt, så jeg parkerte der jeg pleier å parkere bilen, i et IKKE offentlig p hus ved jobben. Parkerte der kl 1800, kom tilbake kl 21:30 på ei kontrollrunde vi har der inne, da jeg tilfeldigvis kikka på bilen når jeg gikk forbi den, å neimen det var det vel ikke ei lita ripe? 1-3 cm lang, som går helt inn på metallet!!!!! Det er jo ikke aktuellt å kjøre med, er det vel? Er en inngang rett ved der bilen må stå, så det kan ha vært noen som har kommi borti den uten å mene det, men så grov ripe a gitt.. jeg vet at det ikke var noe der da jeg parkerte den, for kikka faktisk overbakpå der da jeg gikk fra bilen.. Surt detta, må vel høre med forsikringa om hva jeg kan gjøre, har full kasko, så de må jo dekke det der.. Også fått høre av en kar at et opprettingsfirma i byen lakker Standox, ble gla når jeg hørte det gitt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jobba på lørdags kveld/natt, så jeg parkerte der jeg pleier å parkere bilen, i et IKKE offentlig p hus ved jobben.Parkerte der kl 1800, kom tilbake kl 21:30 på ei kontrollrunde vi har der inne, da jeg tilfeldigvis kikka på bilen når jeg gikk forbi den, å neimen det var det vel ikke ei lita ripe? 1-3 cm lang, som går helt inn på metallet!!!!! Det er jo ikke aktuellt å kjøre med, er det vel? Er en inngang rett ved der bilen må stå, så det kan ha vært noen som har kommi borti den uten å mene det, men så grov ripe a gitt.. jeg vet at det ikke var noe der da jeg parkerte den, for kikka faktisk overbakpå der da jeg gikk fra bilen.. Surt detta, må vel høre med forsikringa om hva jeg kan gjøre, har full kasko, så de må jo dekke det der.. Også fått høre av en kar at et opprettingsfirma i byen lakker Standox, ble gla når jeg hørte det gitt :P de fleste bilverksteder som lakkerer, fixer vel standox! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 de fleste bilverksteder som lakkerer, fixer vel standox! ikke vet jeg, bare`n bugge som sa det te meg Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ikke vet jeg, bare`n bugge som sa det te meg fargen er vel ikke sjelden i det synet at få lakkverksteder ikke får lakket den, men er vel prisen på lakken som gjør den sjelden på biler. På verkstedet til fyren jeg kjøper deler av på brummendal, lakker de standox liquid silver! Hadde netopp lakket en sharan i eller hva nå enn den heter i den fargen når jeg kom dit for første gang! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 fargen er vel ikke sjelden i det synet at få lakkverksteder ikke får lakket den, men er vel prisen på lakken som gjør den sjelden på biler.På verkstedet til fyren jeg kjøper deler av på brummendal, lakker de standox liquid silver! Hadde netopp lakket en sharan i eller hva nå enn den heter i den fargen når jeg kom dit for første gang! ja nei jeg vet som sagt ikke.. har aldri forhørt meg rundt om på det, folk sier så sykt mye rart om lakken, hvem som kan lakke, pris å etc så jeg blir gal snart! hehe :P må få taksert de greiene der å få vite hvor mye det kommer til å koste.. må nok ta det på forsikringa da lakkjobben sansynligvis kommer på mer enn egenandelen.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Er ikke sikkert forsikringen er noe glad i og dekke sånn dyr lakk hvis du ikke har egen lakkforsikring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Er ikke sikkert forsikringen er noe glad i og dekke sånn dyr lakk hvis du ikke har egen lakkforsikring ;) da mister de en kunde i hvertfall :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 da mister de en kunde i hvertfall :) Er ikke sikkert de bryr seg om det da... En kamerat har effektlakk på bilen sin, var heldig med saksbehandler hos forsikringsselskapet og fikk det gjennom. Men fikk beskjed om og tegne seg egen lakkforsikring med en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Er ikke sikkert de bryr seg om det da... En kamerat har effektlakk på bilen sin, var heldig med saksbehandler hos forsikringsselskapet og fikk det gjennom. Men fikk beskjed om og tegne seg egen lakkforsikring med en gang! Mister de meg mister de hele familien, det har funka før! hehe Dessuten har fatter gode kontakter så regner med det burde gå, selvom den står på meg.. men man får se hva som skjer, kan hvertfall ikke kjøre med den ripa.. kan jo ruste som faan Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ah kjiiiipt, iallefall på den lakken.. lakkere standox? hehe, standox er ett lakk merke nesten alle bruker.. hvor på bilen varre sarru? kjipt hvis det feks er på mer en en del.. dør, skjerm, osv:P DA blirre dyrt.. Lakken er litt spesiel å lakke, men skal gå greit for en som er lakkerer.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ah kjiiiipt, iallefall på den lakken..lakkere standox? hehe, standox er ett lakk merke nesten alle bruker.. hvor på bilen varre sarru? kjipt hvis det feks er på mer en en del.. dør, skjerm, osv:P DA blirre dyrt.. Lakken er litt spesiel å lakke, men skal gå greit for en som er lakkerer.. standox er sikkert vanlig, men liquid silver er DYR og vanskelig å lakke ( er det jeg har blitt fortalt., frekke kommentarer fra folk om jeg tar feil kan dere bare drite i ) Ripa er litt bak h.bakjul, på høyde litt over baklykta.. ikke store ripa, men regner med det er drit mye arbeid for å få det bra.. Typsik før jula.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 bilde? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 skal se om jeg gidder å ta.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Usj, kondolerer.. Jævli irriterende med slikt.. Får håpe det ordner seg uten at det blir alt for dyrt.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Siden bilen har vært så snill i år så har jeg påspandert den en splitter ny cd spiller, siden den andre var fuck.. :) Kjøpte den nye pioneer spilleren med bluetooth og sånn , funker faktisk bra :) Torsdag så blir det en tur til gjensidige, og lakkverksted for å få taksert hvor mye det kommer på å lakke opp siden igjen.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg