olehenri Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 bilen mister jo sjarm hvis fargen må bort da :well det er jo derfor den er så fin og :pray men men, penger må man ha, å det er desverre dyrt å ha to biler :aug: hehe sant så sant.. men hadde også vært gromt med noe candy lakk :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hehe sant så sant.. men hadde også vært gromt med noe candy lakk :) det kan jeg ikke si no på, for jeg ekke sikker på hvordan lakk det er=P har du noen eksempler? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg syns hvertfall candy er deilig :D hehe har kun detta akkurat nå, er gold to red candy :) skampent Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ja nå skjønner jeg.. joda jeg skal jo ikke nekte på at det er fint:P men assa, hold på lakken så lenge som mulig du:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 er mange fine candy farger ja ;) så en blå her, DAMN! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Mener å huske noen som spurte om jeg kunne ta bilde av xenon opp mot en vegg.. lite dårlig bilde detta men ser hvertfall litt hvordan lysbildet er.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 ja da innleder jeg denna julaften med jobb og med å ønske alle dere bilfreaks en Riktig god jul! Kos dere masse ! Så til det jeg sitter å tenker på.. Tenker litt på hva jeg skal kjøre med Civicen på nyåret.. Motor, eller litt mer utseende.. Kom fram til at det mest fornuftige er utseende, har mere behov for det enn motor syns nå jeg.. Så, sitter da å tenker litt å glaner litt att og fram, dette er det jeg hittil har kommet fram til. ~ Nye Hovedlykter, Svarte ( De her , tror det hadde gjort seg med svarte lykter, tror det hadde passa med lister/grill etc.) eller de her .. kanskje begge parene? :P ~ Lakke opp div riper og skader som høsten og vinteren har lurt frem.. ~ Karbon panser ( tror det hadde blitt fett, i kombinasjon med svarte lykter ) ~ Nye instrumentskiver ~ Anlegg Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 ja da innleder jeg denna julaften med jobb og med å ønske alle dere bilfreaks en Riktig god jul! Kos dere masse ! Så til det jeg sitter å tenker på.. Tenker litt på hva jeg skal kjøre med Civicen på nyåret.. Motor, eller litt mer utseende.. Kom fram til at det mest fornuftige er utseende, har mere behov for det enn motor syns nå jeg.. Så, sitter da å tenker litt å glaner litt att og fram, dette er det jeg hittil har kommet fram til. ~ Nye Hovedlykter, Svarte ( De her , tror det hadde gjort seg med svarte lykter, tror det hadde passa med lister/grill etc.) ~ Lakke opp div riper og skader som høsten og vinteren har lurt frem.. ~ Karbon panser ( tror det hadde blitt fett, i kombinasjon med svarte lykter ) ~ Nye instrumentskiver ~ Anlegg Høres da spennende ut dette. Må bare si at 2x12" i coupe spiller friskt.. (kommer seff ann på anlegget). Men skal du ha dobbel kasse så pass på og tilpass etter bagasjerommet på bilen. det er ikke akuratt den største plassen som du vet :P men du har ikke tenkt noe på evt en ESi motor da? har ikke kjørt noe LSi selv, men må jo tenkte meg at det er ganske dødt? Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Høres da spennende ut dette.Må bare si at 2x12" i coupe spiller friskt.. (kommer seff ann på anlegget). Men skal du ha dobbel kasse så pass på og tilpass etter bagasjerommet på bilen. det er ikke akuratt den største plassen som du vet :P men du har ikke tenkt noe på evt en ESi motor da? har ikke kjørt noe LSi selv, men må jo tenkte meg at det er ganske dødt? nah, gidder ikke det motor greiene tror jeg.. 101 hestern er faktisk overraskende sprek! passer for mitt bruk.. Tror nok ikke jeg kommer på 12" igjen.. har 1 10" nå, syns den spiller bra, så tenker det blir 2x10" jeg hvis det blir noe baki der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Sånn =) da var den parkert for julekvelden :) GOD JUL GODTFOLK! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er svak for garasjer som har spottere..thuuuumbs up! :peace: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er svak for garasjer som har spottere..thuuuumbs up! :peace: hehe, ja er drit fett det :D Grisekult å se bilen stå inni der på kvelden helt alene, med spottne på :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hehe, ja er drit fett det :D Grisekult å se bilen stå inni der på kvelden helt alene, med spottne på :D har du foresten lagt ut noen bilder av inne i bilen og sub bak? orker ikke se mellom alle disse sidene for og se om jeg finner. :P Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 har du foresten lagt ut noen bilder av inne i bilen og sub bak?orker ikke se mellom alle disse sidene for og se om jeg finner. :P på side 2 eller 3, de første egne bildene av bilen.. er ingen ting å se egentlig :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ja da innleder jeg denna julaften med jobb og med å ønske alle dere bilfreaks en Riktig god jul! Kos dere masse ! Så til det jeg sitter å tenker på.. Tenker litt på hva jeg skal kjøre med Civicen på nyåret.. Motor, eller litt mer utseende.. Kom fram til at det mest fornuftige er utseende, har mere behov for det enn motor syns nå jeg.. Så, sitter da å tenker litt å glaner litt att og fram, dette er det jeg hittil har kommet fram til. ~ Nye Hovedlykter, Svarte ( De her , tror det hadde gjort seg med svarte lykter, tror det hadde passa med lister/grill etc.) eller de her .. kanskje begge parene? :P ~ Lakke opp div riper og skader som høsten og vinteren har lurt frem.. ~ Karbon panser ( tror det hadde blitt fett, i kombinasjon med svarte lykter ) ~ Nye instrumentskiver ~ Anlegg Haha, det ser ut som deler av lista mi faktisk.. Sorte lykter er rått, står godt i stil med sølvfarga biler har jeg funnet ut.. :D Og av instrumentskiver bør du vurdere plasmaskiver, det er genialt pent.. Blir uansett spennende å følge med, tipper du finner på mye morro med den.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg