EspenS Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Du får ønske bilen God Jul fra meg da m'm ser fram til å se hva 2006 bringer når det gjelder den.. de første lyktene var fete, de var spesielle! God Jul=) mvh Espen Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Fant noen bilder av bilen din på dataen min jeg! :D Tok de etter landsfinalen i bilcross på Gjøvik =P Edit: Takk til Eiriksmil som sa at det var en på BF sin bil så jeg kunne legge bildene ut her:) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Fet bil! Hvor kjøpte du den fra? Morsomme bilder, KristianG. Forresten, legg til "Takk til eiriksmil, for å ha sagt at det er Olehenris bil" ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hmm.. fett.. :P det der var nok da de var på tur opp fra tyskland med den, var min, og den bak som kom på lillehammer når jeg sku kikke på den og prøve den := Bilen er kjøpt hos http://www.nippon.no :) --- Sorte lykter blir nok bestillt over nyttår :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Bilen er kjøpt hos http://www.nippon.no :) Det jeg egentlig mente å spørre om, var fra hvilket land den ble importert, og hva slags skilter det er på den da KristianG tok bildet.. ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Det jeg egentlig mente å spørre om, var fra hvilket land den ble importert, og hva slags skilter det er på den da KristianG tok bildet.. ;) hehe :P åja.. :P kjøpt fra tyskland, er vel vanlige importskilter el hva det heter.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hehe :P åja.. :P kjøpt fra tyskland, er vel vanlige importskilter el hva det heter.. :) Tyske importskilter? Så litt sånn, ut ja. Iallfall ikke norske tror jeg ;) Fin bil, med råflott lakk! :thumb Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ja no sånnt tror jeg :p hehe takk takk :) lakken må man se med egne øyne, bilder får ikke med full effekt. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Fin bil, med råflott lakk! :thumb Enig i det! Har sendt bildet til de fleste bilinterresert i klassn min :D Nydelig bil! Ring meg når du skal selge da =) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 hehe.. det skjer nok ikke med det første :P men, godt nok bud så er allt til salgs :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Tyske importskilter? Så litt sånn, ut ja. Iallfall ikke norske tror jeg ;) Fin bil, med råflott lakk! :thumb Er vel tyske eksportskilter (mulig det heter import/eksport-skilter) på den. Finnes ikke norske import/eksport-skilter. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Lest nesten hele tråden. Stili bil du har, finner vel neppe finere Civic i Norge. En ting jeg synes ikke er noe fint i det hele tatt er disse 4 enderørene. Det er alt for overdrevet, selv om det hadde vært en 1.6 Vtec. Hadde vært mye mye finere kun med to enderør. Min mening, du er kanskje ikke enig? nope :P etter som ræva på den er orginal syns jeg at de 4 pottene frisker opp:P på en styla bil syns jeg at det ikke hadde gjort seg noe, så jeg syns det er fett å se på.. Er også en av grunnene til at jeg falt for bilen :) men takk, hyggelig å høre :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 http://216.82.69.117/detail.asp?PRODUCT_ID=HC9295-DEPO-BLK Nye baklykter kommer nok også etterhvert med sorte frontlykter.. :) må matche litt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Ikke kjøp nye lys da ! :rockets syns baklysa du har nå er dritpene!!!! framlysa også for den saks skyld... rå bil! så nå først at du hadde spotter i bagasjerommet! spotter i garasje & bil... liten følelse for at du like rspotter :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Finnes ikke norske import/eksport-skilter. Å jo da, men du har ikke lov til og kjøre rundt med eksport skilter i det landet bilen eksporteres fra, derfor har du nok ikke sett så mange med sånne skilter... Alle land har sånne skilter i ett eller annet format. Norske er hvite med 5 sorte tall, og en rød stripe på hver ende der det står datoen skiltene går ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg