Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

Du skal jo få det du betaler for/ber om, så tviler på at det blir noe problemer.. :)

Om dem lakkerer noe helt annet, så har du en sterk sak siden dem har tatt på seg jobben. Man betaler vel heller ikke før etter jobben er utført..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ejg betaler kun egenandel jeg så vet ikke hvordan det blir med betalinga der..

 

skal ha det slik det er jeg, blir det no feil kommer jeg til å bo nedpå der til det blir ok! :P

 

kan true med at jeg ikke drar på utryktning dit og hvis det skjer noe der :P så de hadde alarm fra oss.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ejg betaler kun egenandel jeg så vet ikke hvordan det blir med betalinga der..

 

skal ha det slik det er jeg, blir det no feil kommer jeg til å bo nedpå der til det blir ok! :P

 

kan true med at jeg ikke drar på utryktning dit og hvis det skjer noe der :P så de hadde alarm fra oss.. hehe

 

Kan ikke du lære meg hvordan j får lagt inn bilde på profilen min a??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta er en veeeldig fin civic coupe!! :peace:

lest igjennom hele tråden men fikk ikke med meg hva den kosta (leste bare at noen klaget på at den var dyr).... :rolleyes: :wonder

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

 

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ferdig registrert, med betalt alt av avgifter kommer den på 110 000.

 

Syns ikke det er ille pris egentlig :)

 

El, 112800 blir det, fikk han til å smette på noen angeleyes lykter som han selger også.. hehe

 

Første side kamro;)

 

Så Ole, at du var usikker på om setevarmere var standard på lsi, mulig du har fått svar, men det er det:P jeg har sitti å varma ræva i hele dag:P:)

 

Men flippin skulle ha de lyktene, blire svarte da!?! :w00t

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@kamro: betalte 113 000 ca.. ikke dyrt syns jeg, lav km, og så og si strøken bil :) men takk :)

 

@EspenS. hehe.. de varmer no helt sykt:P nei blir nok de chrome tenker jeg, har ganske blank lakk, så tror det går bra :) Flippin skal ha samme lyktene som ejg har på min nå, men med led :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å i morra kommer denna innom byen.. hehe, syns den er litt tøff jeg, for noen blir den for mye tenker jeg.. men i like it special ;)

 

Nippon som er på tur opp fra tyskland med den, sku komma innom Flippin med den, så skal se den selv og tenker jeg :)

 

Link til bilen. : http://www.nippon.no/tribal_coupe/index.htm

 

tribalcivic.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår