Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

My point exactly :hello:

 

 

så gjør det da! hehe el lær deg ! http://www.photobucket.com legg inn bilde og kopier IMG linja som kommer under bildet etter det er lasta opp! :P

 

 

Men nå stikk jeg å holder byen trygg i natt! tjollahopp! knock

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gjør det da! hehe el lær deg ! http://www.photobucket.com legg inn bilde og kopier IMG linja som kommer under bildet etter det er lasta opp! :P

 

 

Men nå stikk jeg å holder byen trygg i natt! tjollahopp! knock

Det skal jeg jaggu gjøre! Ja du kan begynne med å passe litt mer på oppi ekromskogen for små kjeltringer som lusker oppi der :spider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var planene denna mnd Spikra..

'

18.01. Montering av bip bip uuuuii uuuiiii.. Ja alarm.. heh..

19.01. Standup på Latter, Aker Brygge, Rune Andersen ( Trengte vel ikke å være her men)

 

23.01. Da blir det å kjøre leiebil noen dager, da bilen skal inn for lakkering av ripene.. weehu... Skal skratte om jeg får en yaris el no :P

 

Resten av mnd, værra fattiglus på veggen hos a mor :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var planene denna mnd Spikra..

'

18.01. Montering av bip bip uuuuii uuuiiii.. Ja alarm.. heh..

19.01. Standup på Latter, Aker Brygge, Rune Andersen ( Trengte vel ikke å være her men)

 

23.01. Da blir det å kjøre leiebil noen dager, da bilen skal inn for lakkering av ripene.. weehu... Skal skratte om jeg får en yaris el no :P

 

Resten av mnd, værra fattiglus på veggen hos a mor :P

 

hva koster lakkjobben da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orke ikke å lete.... lønner det seg å bruke forsikkringen til slikt småtteri da?

 

 

småtteri? jeg må lakke hele side skjermen, og passasjerdøra. dvs nesten hele høyresiden på bilen!

Var hvertfall det de sa, så det ikke sku bli no forskjell på siden..

 

Det blir dyrere enn 4000 som jeg må ut med i egenandel!

 

Blir bonus tap ja, men må gjøre det slik, da jeg har andre ting og som koster litt om dagen!

 

 

har 50% bonus, så tror ikke det blir så altformerkbart i lengden.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småtteri? jeg må lakke hele side skjermen, og passasjerdøra. dvs nesten hele høyresiden på bilen!

Var hvertfall det de sa, så det ikke sku bli no forskjell på siden..

 

Det blir dyrere enn 4000 som jeg må ut med i egenandel!

 

Blir bonus tap ja, men må gjøre det slik, da jeg har andre ting og som koster litt om dagen!

 

har 50% bonus, så tror ikke det blir så altformerkbart i lengden.

 

har du bilde av skaden? hva koster lakkjobben da?, som forsikkringen må ut med, siden du bare har egenandel.... har noe jeg skulle ha retta på audin min jeg også, haff.... sikkert latterlig dyrt

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan det skje lite her fremover, lite info hvertfall, da PC`n har finni ut at den skal være *****. Kommer meg ikke på nett, og den nekter å la seg formatere! Gøy med virus som har knekt så og si alle funksjonable virusprogrammer!

 

 

Men men, fikk nye blinklys pærer bak i går da :P Måtte bare teste noen LEDpærer fra dioder.no! Ble fett syns jeg når det blinker, MED, ser ut som at de går på speed el no slik da jeg ikke har fått kobla på motstand ennå.

 

Ellers så blir jeg kvitt baklyktene ganske så snart, de som sitter på, og de andre jeg har, kommer til å bestille meg nye så fort som de er borte. Blir nok de chrome LED`s lampene.. Eller andre som har tips til noen feeete?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan det skje lite her fremover, lite info hvertfall, da PC`n har finni ut at den skal være *****. Kommer meg ikke på nett, og den nekter å la seg formatere! Gøy med virus som har knekt så og si alle funksjonable virusprogrammer!

Sett i Windows-CDen, gå inn i BIOS og endre boot-rekkefølge til CD-først, så starter du maskina. Da får du opp en meny fra CDen etter noen sekunder etter at du har startet maskina (den skal ikke inn i Windows eller starte dette opp).

 

Det går uansett. Viruset ligger i Windows, og det starter du ikke ved å gjør slik som står beskrevet over. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår