Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nymontert alarm i går, merka utpå kvelden at inst.lysene, skiltbelysninga ( JA OLEEE, fikk det her og :P ) og h.baklys ikke funka.

Sjekka sikringa som går til det, den var død, bytta sikringer, død, død, død, død.

Så jaha tenkte jeg, så snakka med de som monterte om det, så fikk beskjed om å komme på mandag for å se på det, men da skal jeg til lakkering så det funker ikke da.

Men, så skulle jeg nedover til byen nå, bilene har jo såklart stått med alarmen på i natt, da jeg sku starte, null respons på bilen.. Helt død..

Slik blir det når fagfolk monterer! Betaler ikke ei krone før alt er tipp topp ass..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymontert alarm i går, merka utpå kvelden at inst.lysene, skiltbelysninga ( JA OLEEE, fikk det her og :P ) og h.baklys ikke funka.

Sjekka sikringa som går til det, den var død, bytta sikringer, død, død, død, død.

Så jaha tenkte jeg, så snakka med de som monterte om det, så fikk beskjed om å komme på mandag for å se på det, men da skal jeg til lakkering så det funker ikke da.

Men, så skulle jeg nedover til byen nå, bilene har jo såklart stått med alarmen på i natt, da jeg sku starte, null respons på bilen.. Helt død..

Slik blir det når fagfolk monterer! Betaler ikke ei krone før alt er tipp topp ass..

jeg SA jo at alarm er no dritt!! eatme :thumb

sånn billigalarm du har da.. slik at når tyvene skal ta den, så er bilen fri for strøm .. :) hihihihihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg SA jo at alarm er no dritt!! eatme :thumb

sånn billigalarm du har da.. slik at når tyvene skal ta den, så er bilen fri for strøm .. :) hihihihihihi

ja bilalarm er no møkk, min starta bare plutselig ikke her en dag og, endte opp med at hele defa driten ble kasta langt ut av bilen!!!

men er jo kjekt å ha da...om den funker..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg er ikke no billigmøkk, alarm skal jeg ha! det er bare slik jeg er, ( sikkert pga jobben. )

Men det jeg tror nå i ettertid er at det var startsperra som var litt klikk, starteren gikk ikke i det hele tatt, hadde lys etc..

Men den er da inne nedpå der nå, fikse no andre greier og, så det blir nok i orden..

BTW, PELL DERE Å SE RUNE ANDERSEN! HEHE

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg.. :)

Hvordan så lakkeringen ut da..?

Edit; Har visst ikke passert 23. enda. Noen bør seriøst kjøpe en kalender til meg..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg lå litt langt fremme i tid ja, så edita posten litt.. :)

Enormt med snø her ja.. Har nettopp brukt 40mins på å finne igjen bilen min ute.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider