Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg lå litt langt fremme i tid ja, så edita posten litt.. :)

Enormt med snø her ja.. Har nettopp brukt 40mins på å finne igjen bilen min ute.. :P

Jeg brukte nettopp 20 min for å få parkert ;)

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nymontert alarm i går, merka utpå kvelden at inst.lysene, skiltbelysninga ( JA OLEEE, fikk det her og :P ) og h.baklys ikke funka.

Sjekka sikringa som går til det, den var død, bytta sikringer, død, død, død, død.

Så jaha tenkte jeg, så snakka med de som monterte om det, så fikk beskjed om å komme på mandag for å se på det, men da skal jeg til lakkering så det funker ikke da.

Men, så skulle jeg nedover til byen nå, bilene har jo såklart stått med alarmen på i natt, da jeg sku starte, null respons på bilen.. Helt død..

Slik blir det når fagfolk monterer! Betaler ikke ei krone før alt er tipp topp ass..

Hehe, I told you so.. onfiredevi Neida..hehehe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

Satt bare å venta på tlf fra Lakkererene i dag, å gjett hva som kom? :P

Viser seg at de har litt problemer med å finne lakken, ikke noe problem å finne noe som ligner, men det var ikke no vits å ha på bilen sa de.

Så de skulle prøve å høre litt opp mot Standox i morra sa de å komme tilbake til meg.

Eller så må de bare polere ripene og behandle de fra baksiden el no sa han.

Ja ja :P Gøy detta..

Da er btw nye baklykter ( IGJEN! :P ) på vei fra usa også..

Bestillte også sånn Suicide Trunk greier, men er problemer med å betale selger via paypal, så driter i hele den der foreløpig :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider