Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å min flaks fortsetter!

 

Viser seg at lakken min er spesiallaget til ei messe som var i tysklan, der forrige eier kjøpte lakken, og dukka opp hos lakkverkstedet å sku ha lakka den i det.

Dvs, den lakken får man ikke tak i lengre, så de som skulle lakkere min nå, tørte rett og slett ikke..

 

Så da må jeg kjøre med ripe jeg da.. Hvis ikke så må jeg hellakkere bilen.. :S

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fanden da.. :(

 

Ikke mulig å få "oppskriften" på den noe sted, eller scanne fargekode (blir vel vanskelig med slik lakk)..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, nytter ikke ettersom det er en spesialblanding av standox liquid silver, som kun ble solgt på den messa..

 

 

Eneste løsningen er å kjøre med det slik det er, eller omlakkering etterhver ( noe som selvsagt jeg må dekke selv )

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, med ripe.. :S

hehe... får ikke kranglet til deg en hellakkering da? eller så kan du jo si du vil ha skaden utbetalt i kontanter, og så lakkere hele bilen svart, eller på ett billigere verksted

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikringa dekker aldri det nå uansett! så case closed, punktum finale.

 

 

 

 

-------------------------------------------------------------------

 

Men sitter her nå å tenker litt.. Om jeg skal sette et eget preg over bilen, streng talt har jeg ikke gjort noe med den slik den er nå..

 

Greit, den er litt " spesiell ", men, blir litt kjett i lengden når man ikke har gjort noe selv.. så hvis det blir at jeg skal gjøre noe sånt, så innebærer det en DRASTISK forandring utseende messig..

 

Bla, hel lakkering i ny farge, en grunn til at jeg tenker på det, er at hvis jeg skulle være så uheldig å måtte lakke oppatt noe, så blir det hvertfall ikke så dyrt som nå..

 

så man får se hva det blir til, hva pengene strekker til, å at a mor ikke høgger huet ta meg hvis jeg nevner no slik til a.. hehe

 

noen som har noen innspill? forslag?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo mye rart å gjøre med den, bla det kittet som du nevnte for noen sider siden..

 

Men på den andre siden, så blir jo ikke bilen like spesiell lenger om du bytter til en annen farge.. Er lissom særpreget på bilen å ha en bil i en slik farge, når ingen andre har det. Ellers føyer den seg inn i rekken med andre Civicer med bodykit lissom, om du skjønner..

Men det er klart, det har sin pris (ikke bare i kroner og øre) å ha en bil med slik lakk..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tenke litt "økonomisk fremover", har jo det der, så steinsprutbulk på panseret og andre steder, leppa er ripa opp etc..

 

Så lakker jeg om, blir det billigre å fikse på igjen noe som skjer der..

 

Sikler med tanken på bc2 kittet, å electric orange farge ( samme som kommer på focus st ) , samt svarte hovedlykter, karbonhood etc.. hehe..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tenke litt "økonomisk fremover", har jo det der, så steinsprutbulk på panseret og andre steder, leppa er ripa opp etc..

 

Så lakker jeg om, blir det billigre å fikse på igjen noe som skjer der..

 

Sikler med tanken på bc2 kittet, å electric orange farge ( samme som kommer på focus st ) , samt svarte hovedlykter, karbonhood etc.. hehe..

 

ingenting er så fint som en nylakkert bil.... sånn orange som er på dene ene fokusen som står på killi i byen her? oppfor høystad?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler med tanken på bc2 kittet, å electric orange farge ( samme som kommer på focus st ) , samt svarte hovedlykter, karbonhood etc.. hehe..

Høres ut som en god ide synes jeg hvertfall. Tror den fargen kombinet med diverse carbon detaljer hadde blitt skikkelig tøft. Men da må du gjøre noe med felgene også, tror ikke 9x16" stilen passer helt da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår