-Thomas- Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Gratulerer med fet bil! Var vel ratt deg jeg møtte i skarsmoen i går efta da!? ligna ihvertfall på den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Pen bil du har fått deg ja! NOGET penere enn din ex bil..hehe ;) Men ikke sett på lambodører da. Syns det alt er oppbrukt jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Gratulerer med fet bil! Var vel ratt deg jeg møtte i skarsmoen i går efta da!? ligna ihvertfall på den bilen. Takk! Det var nok deg ja, hehe så det var en svart HB som blinka med lysa el no?!? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Pen bil du har fått deg ja!NOGET penere enn din ex bil..hehe ;) Men ikke sett på lambodører da. Syns det alt er oppbrukt jeg. Takk takk! Du syns det ja? :iconsm assman :D det kommer! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Takk takk! Du syns det ja? :iconsm assman :D det kommer! hehe huff huff huff.. ødelegge en slik fin bil med lambodører a gitt.. heldigvis ikke min bil.. hehe.. Men den er fin slik den er nå hvertfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Takk! Det var nok deg ja, hehe så det var en svart HB som blinka med lysa el no?!? Blinker alltid med lysa når jeg møter en fin honda ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hehe da er det smart når en er trøtt som faan etter å ikke ha sovi på nesten 24t, og akkurat har kjørt ca 36 mil.. hehe :P 36mil :hammer ingenting mot mine 185mil Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hehe.. ødlegg ingen ting jeg.. min bil, dvs, den blir sånn jeg vil! :) Pater, du valgte det selv da.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Da var disse bestillt.. :) Hvor lang tid det tar har jeg ikke peiling på.. hehe.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33716&item=7996762244&sspagename=rvi%3A1%3A1v_home Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 åjåj, jeg visste det var en ny bil i byen. Meiner jeg så deg opp ved mix. Var fin bil hvertfall:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 hehe takk takk.. er nok mulig det gett.. kjørt på non runder siden jeg fikk den.. hehe.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Ja, det tror jeg på :) Det må ha vært din for den så ganske brei ut bakfra og det gjør din på bildene og, pluss samme lakk. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Ja, det tror jeg på :) Det må ha vært din for den så ganske brei ut bakfra og det gjør din på bildene og, pluss samme lakk. Vil tro jeg er den eneste i byen med den lakken, den er sinnsvak dyr, å rå. Går en anna civic her og, en vti, fullstyla, kan se ut som samme lakk, men er noe han blandet selv. Er bare 215 dekk da, ikke så bredt egentlig.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Den meiner jeg å ha sett! Men tror den har spoiler? Er ganske sikker på at det ikke var den jeg så. Tenkte med det samme på den, men så at det var noe annerledes så det stemte ikke at det var samme bil. Neida, ikke såå bredt men det var liksom... litt kult:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Den meiner jeg å ha sett! Men tror den har spoiler? Er ganske sikker på at det ikke var den jeg så. Tenkte med det samme på den, men så at det var noe annerledes så det stemte ikke at det var samme bil. Neida, ikke såå bredt men det var liksom... litt kult:) spoiler ja.. jobber på menkis! :) den er breiere foran da, bare 215 der og, men valsa ganske brukbart.. hehe :D Subber litt her og der med folk i men, slik skal det være .) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg