Sly Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Den ble vel importert når han kjøpte den, så det er litt over 9 år før Tollvesenet sier fra seg retten til litt lettjente penger.. :) Går det på import dag?? Den er sur... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Går det på import dag?? Den er sur... Jepps, 10 år på norske skilter.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja da starter det å komme litt ting til meg også.. Fikk de nye baklyktene i dag, endelig. Syns de var drit digge :) gleder meg til å få de på gitt. Det jeg har foreløpig.. hehe :P Går litt treigt.. Se bort fra pizzaeska etc.. A man got to eat, right? Venter på litt cash nå, så da blir det nok en del handling av ting, har lyst til å sette på lyktene nå, men vil også vente til våren da sommer dekka skal på, ha en ordentlig kose dag med bilen! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 fine lykte.. blir kult se de på Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Looking good... Skal bli kult å se lyktene på bilen... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Sly: Det skal du nok få gjøre nå :) Klarte ikke å dy meg, så måtte ha de på bilen, selvom jeg fortsatt bare har 1 kjørelys bak. :) For det første, her er spilleren min som jeg kjøpte for ei stund siden, glemt å legge inn bilde tror jeg.. Litt av lysa, prøve kobla bare Bremselyset på Her er de på bilen ,syns det vart tøfft egentlig :) Her ser dere at det er kun ett lys som funker, pga de prob jeg har.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 syns det blei ganske så fint på den fargen der... :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 syns det blei ganske så fint på den fargen der...:) syns det vart bra selv :) tøffe bremselys og :P de i midten funker som det og gitt, har de aldri gjort før :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ble veldig bra det der... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 flott og clean bil du har der som sakt. men skal jeg med "honda" på hjertet gi min personlige mening så syntes jeg ikke dem bak lyktene passa. men det er smak sak. men dem var jo litt tøffe da.. men sikkert bedre i virkligheten. keep it clean :P EDIT: ikke tøffe men spesielle Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 de er noget spesielle ja.. hehe ikke mange med de foreløpig.. kommer en til i byen med de snart da.. eller? jeg som styrer den handelen for han.. hehe :D Jeg digger dioder sykt, har dioder som blinkers bak der og, skal prøve å få filma åssen det er med blink, bremse og slik, ser fett ut syns jeg.. hehe :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 de er noget spesielle ja.. hehe ikke mange med de foreløpig.. kommer en til i byen med de snart da.. eller? jeg som styrer den handelen for han.. hehe :D Jeg digger dioder sykt, har dioder som blinkers bak der og, skal prøve å få filma åssen det er med blink, bremse og slik, ser fett ut syns jeg.. hehe :) bare du syntes det er fett så er det jo ikke noe prob. som jeg sa, "ser sikkert bedre ut i virkligheten". men gjenstår og se. stå på :) Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 vært på honda anngåene elektrinikken i bilen ell? du gom deg inn igjen i bilen i går ? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 ja, ble litt sprekere ræv på den i virkeligheten.. Pater: Fyksen ringte meg i dag, å ville ha den inn igjen på fredag å gjøre seg ferdig.. Ja kom innatt etterhvert.. Måtte nesten voldta kontrollen men! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 ja, ble litt sprekere ræv på den i virkeligheten.. Pater: Fyksen ringte meg i dag, å ville ha den inn igjen på fredag å gjøre seg ferdig.. Ja kom innatt etterhvert.. Måtte nesten voldta kontrollen men! hehe, vart det til at du bytta batteri? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg