Marvil Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Her står den å koser seg utafor jobben.. :) Her på tur hjem fra tr.heim når jeg henta den. Her er vi på Dovrefjell :) Dårligkvalitet på bildene pga mobilkamera.. Hm, jeg er ekstremt dårlig kjent på Lillehammer, men er ikke det der uttafor Hafslund-kontoret på Lhmr..? Syns det virker kjent, jobba som selger i Hafslund (Gjøvik) før sommern, og var en del turer på Lillehammer.. :) Mener også at du har nevnt at du er vekter, så om du jobba der i februar/mars/april så er det mulig jeg har møtt deg der.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hm, jeg er ekstremt dårlig kjent på Lillehammer, men er ikke det der uttafor Hafslund-kontoret på Lhmr..? Syns det virker kjent, jobba som selger i Hafslund (Gjøvik) før sommern, og var en del turer på Lillehammer.. :)Mener også at du har nevnt at du er vekter, så om du jobba der i februar/mars/april så er det mulig jeg har møtt deg der.. :P hehe bingo! Jobber som mobilvekter og litt på verdi.. :) Står nok rettuta for der ja.. hehe Har jobbet der siden desember, så kan være mulig at jeg har møtt på deg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hehe bingo! Jobber som mobilvekter og litt på verdi.. :) Står nok rettuta for der ja.. hehe Har jobbet der siden desember, så kan være mulig at jeg har møtt på deg :) Hehe, nice.. :) Er 204cm høy, så om du har sett meg der, så har du sikkert lagt merke til det.. :P Fant aldri veien opp til kontoret selv, så satt alltid på med Lexusen til Arne Johnny eller 200SXen til Harald (før han solgte den).. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hehe, nice.. :) Er 204cm høy, så om du har sett meg der, så har du sikkert lagt merke til det.. :P Fant aldri veien opp til kontoret selv, så satt alltid på med Lexusen til Arne Johnny eller 200SXen til Harald (før han solgte den).. :P hehe, sjefen (magne) er rimeli høy han og, hehe. men kan ikke huske helt. lexusen er fet :D men 200sx`n har jeg aldri sett :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hehe, sjefen (magne) er rimeli høy han og, hehe. men kan ikke huske helt. lexusen er fet :D men 200sx`n har jeg aldri sett :( Han brukte vel ikke 200SXen så veldig lenge (solgt til en i Hafslund i Kongsberg ellerno). Den så veldig standard ut, gikk vel på originale alu-felger også. Vi hadde det uansett morsomt med den på Moelv i snøen.. :) Han har vel en Celica nå, aner ikke om han har fått den på veien enda, men. Btw, kjører du verditransport på Gjøvik også..? Ser av og til Hafslund-bil som tømmer minibanker og slikt i sentrum.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Btw, kjører du verditransport på Gjøvik også..? Ser av og til Hafslund-bil som tømmer minibanker og slikt i sentrum.. hehe.. nå kan du lure nå :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hehe.. nå kan du lure nå :P :P Hehe, hadde ingen direkte planer om å "stoppe" dere, men.. :P Jaja, skal ikke dra tråden om bilen din helt off topic her. :) Misunnelig er jeg uansett. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hehe, hadde ingen direkte planer om å "stoppe" dere, men.. :P Jaja, skal ikke dra tråden om bilen din helt off topic her. :) Misunnelig er jeg uansett. hehe jeg kjører ikke en bestemt rute, forskjellig hver gang jeg kjører.. kjøre mest mobilt.. hehe misunnelig?! på jobben!? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hehe jeg kjører ikke en bestemt rute, forskjellig hver gang jeg kjører..kjøre mest mobilt.. hehe misunnelig?! på jobben!? hehe Hehe, tenkte mer på Civicen.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hehe å? er da vel ikke noe å være misunnelig på det da Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hehe å? er da vel ikke noe å være misunnelig på det da Hadde ikke sparka den ut av senga, for å si det pent.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hehe, ferdig registrert, med betalt alt av avgifter kommer den på 110 000. Syns ikke det er ille pris egentlig :) El, 112800 blir det, fikk han til å smette på noen angeleyes lykter som han selger også.. hehe Ikke ille? En kamerat kjøpte akkurat en 96` civic 1.6 vtec combi med 120k på tellern til 47000,- i NORGE! Men den var seff original da.. Men uansett, fet bil! Enig med de over her, ha den claen som den er.. :pray Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ikke ille? En kamerat kjøpte akkurat en 96` civic 1.6 vtec combi med 120k på tellern til 47000,- i NORGE! Men den var seff original da.. Men uansett, fet bil! Enig med de over her, ha den claen som den er.. :pray Med tanke på hva jeg har fått så syns ikke jeg det er ille nei.. Men takk takk Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 lekker tralle :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Takk takk.. :) --------- Prøvde å gjøre litt på et bilde som jeg syns bilen passa inn i omgivelsene, syns denna ble litt kult.. :) bare endra på litt instillinger og sånn.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg