Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VTI heter det! hehe, HAAAATER at folk sier b16a2, motorkoder høres så sinnsykt latterlig ut! hehe

Er å si vti som høres latterlig ut, i og med at det er en modell med et visst utstyrsnivå...

Du får bare holde på å si vti, men jeg synes det høres like latterlig ut hver gang...

Om du ikke behersker motorkodene er det vel kanskje på tide å lese litt, eller innse at en ikke har allverden med peiling kanskje...

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er å si vti som høres latterlig ut, i og med at det er en modell med et visst utstyrsnivå...

Du får bare holde på å si vti, men jeg synes det høres like latterlig ut hver gang...

Om du ikke behersker motorkodene er det vel kanskje på tide å lese litt, eller innse at en ikke har allverden med peiling kanskje...

 

å jeg syns b16a2 å det jalla pakket der høres latterlig ut, jeg forbinder vti med 160 hesters motoren.

 

Har aldri påstått at jeg har peiling på bil, driv å lærer meg, MEN, ikke pokker på at jeg gidder å kaste bort tida på å lære motorkoder, når det finnes andre ting som er 100 ganger spennende med bil.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker Civicer som ser clean og sporty ut.

Tenker selv en Honda Civic 1,6 LS Sedan 2001 modell etter eventuelt endt befalskole nå.

 

Bare senke, skifte noen lys og sette på større felger så synes jeg de ser rimelig bra ut. ;P

 

Helt enig!

 

Cleant er det peneste å se på syns jeg, syns det blir formye opphoring og skrike ut etter oppmerksomhet med styling, jeg er en beskjeden kar, hater oppmerksomhet :P

 

Klart, det er noe styling som er pent å se på, hvis det er forseg gjort :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår