olehenri Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hvis ikke kaster jeg den utfor mjøsbrua Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hvis ikke kaster jeg den utfor mjøsbrua hehe..... hvor lenge blir du uten bil under oppgraderingen da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 tar ikke så lang tid regner jeg med.. først må jeg ha alt jeg trenger.. får sjå når jeg får motoren. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 tar ikke så lang tid regner jeg med.. først må jeg ha alt jeg trenger.. får sjå når jeg får motoren. skal ikke lakke motor rommet med det samme mototren er ute da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 neh, man får sjå hva det blir til, har ikke no planer om å vise motorrom læll jeg så Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 neh, man får sjå hva det blir til, har ikke no planer om å vise motorrom læll jeg så kan jo bare lakke det i sølv ell noe, ligner nå lakken sånn ellers, mye bedre det enn burgunder rød ell hva det er fra før.... siden motoren å alt det der er ute uansett.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hørt det ska være mye jobb å lakke nedi der.. så jeg får se, jeg har ikke mulighet til å gjøre det sjøl om bilen blir sendt vekk for montering etc.. så slike ting tar man når det er tid for det. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hallo. Tøff bil du her gett. Blir nok litt mer fres i den nå som du får kasta oppi den nye motoren. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hørt det ska være mye jobb å lakke nedi der.. så jeg får se, jeg har ikke mulighet til å gjøre det sjøl om bilen blir sendt vekk for montering etc.. så slike ting tar man når det er tid for det. Masse arbeid å lakke motorrom! Hvis man ikke gjør det "the easy way" og bare taper over bremserør og sånne unødvendige tinger og tanger i motorrommet og bare sprayer all over it.... PS!!! Leste "tilbehørslista" på motoren din nå.... mangler drivakslinger!!!!! Den som er med er bare den som går ut i fra gearkassa på venstre side (intermediate shaft) og slutter der hjulbuen begynner på venstre side. Altså, drivakslinger må skaffes NU! VTi drivakslinger er ikke noe man bare finner i veikanten, så send avgårde en mail ASAP ZULU til de som leverer motoren og spør om de ha tilgang på det!!!!!! Så du får det samtidig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hehe, har spurt etter akslinger før helga, får vel svar i natt regner jeg med :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hmm... hydraulisk clutch ja... har du det fra før? eller har du wire clutch nå? om ikke må det bygges om med pumpe og herjing Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 var en på CH forumet som sa jeg hadde hydraulisk, så jeg stoler på han :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 var en på CH forumet som sa jeg hadde hydraulisk, så jeg stoler på han :p Er hydraulisk på alle Civic'er etter EF'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Siste mail " No problem. Still waiting for our transport company to get the required paper works from Canada Customs! We should have your motor shipped out Monday, July 24, 2006." :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Da har det jaggu blitt litt "dekal" trim her og hehe noe småtterier bare. Bakruta : Autodynamic.com - der jeg har handla mye fra H&R - Understell Fumm Wiesel - hakke peiling på hva det betyr, satt der når jeg kjøpte den. Mer kommer i bakruta ettersom ting jeg har på bilen, syns sånnt er litt fint å se på :) Dash: Autodynamic der og, sku bare teste å se om den satt der, og ble ikke så værst syns jeg :) Siderutene Club Honda Norge Egentlig hvitt, men festa på innsiden av ruta, så sotinga tona ned hvit fargen, slik at det ikke synes så godt, syns det ble frakt :D Også satt på nye skilt plater, http://www.club-honda.org men har ikke no bilde av de nå :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg