Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, kosta 2500 :P jeg som handla lyktene :P eneste hu har gjort er anlegg, ny leppe( pga jeg kverka en grevling med den jeg hadde, og hu kverka en snøkant med den hu kjøpte på igjen) , speil, felger, og festa skjørta ordentlig

ja, men fortsatt ikke 30 tusen? ( det var 85 hu sku ha? )

tenkt deg på våler neste uke ?

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, jeg kjøpte den der for 65, da hadde den gått 132 000 el no slik, hu kjøpte den av meg for 55, med 150 etteller annet på telleren, hva pokker får hu til å ska ha 85 for den?! er jo ikke no spes med den bilen, aldri vært heller :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte DHL i dag, for å høre når jeg kunne plukke opp motoren, fikk da vite at den infoen på tracking sida var feil.

Båten som motoren er på, er venta inn i gøteborg 28 august, fra der vil den bli vidreført til oslo. Ca 4 sept er den der kanskje :)

Syns det var litt for godt til å være sant at den var i landet allerede :P

Venter på en telefon på pris for frakt til tr.heim også, til meg kom til å bli dyrt sa dem, de brukte noe annet lengre nordover som vist nok ikke var så dyrt. Skjønte ikek mye av det men, man får sjå :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoo.. var redd det var nye lykter at jeg.. haha!:iconsm hmm, hadde vel kanskje det!:) sett på carbon panser og lister og så:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider