zobben Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 du er sikkert utslitt i kjeven etter all smilinga på turen ned! blir vel en av de første bilturene du ikke ser så alvorlig ut:P Har du ikke fulgt med?? Vi Henriksen sønner smiler ikke så ofte sjøl om vi kanskje er i godt humør.... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 konge om dere får feilsøkt hvorfor motorlampa lyser, vært gøy med litt vtakk nedover igjen :) :P Feilkode 42 og 20: På godt norsk. Fuckedup O2 sensor.... :=) Blir 1100,- spenn til det...... Nå må du selge ræva di på tur oppover! Dette blir dyrt......hehe. For å ikke snakke om at verktøyet vi må kjøpe nytt etter bytte av bærebruene/bremsene bak!!!! Alt sitter som /&%(¤"¤(¤)"&"/!!!!!!!!!!!!!! Hater bilen din allerede!!! Drittbil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ex_machin :ex_machin :drive2 :):):):):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Feilkode 42 og 20: På godt norsk. Fuckedup O2 sensor.... :=) Blir 1100,- spenn til det...... Nå må du selge ræva di på tur oppover! Dette blir dyrt......hehe. For å ikke snakke om at verktøyet vi må kjøpe nytt etter bytte av bærebruene/bremsene bak!!!! Alt sitter som /&%(¤"¤(¤)"&"/!!!!!!!!!!!!!! Hater bilen din allerede!!! Drittbil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ex_machin :ex_machin :drive2 :):):):):):) er vel ikke så dritt da.. den er litt fin? sant? og er vel en av norges fineste cleane civic'er sant?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har du ikke fulgt med?? Vi Henriksen sønner smiler ikke så ofte sjøl om vi kanskje er i godt humør.... ehm, er dekk brødre?:S nei.. el bare samma etter navn? kan kjøre bilen din nedover jeg ole:):drive2 viss du betaler bota viss jeg blir stoppa og eventuelt skader på bilen din,, og andre ting:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 ehm, er dekk brødre?:S nei.. el bare samma etter navn? kan kjøre bilen din nedover jeg ole:):drive2 viss du betaler bota viss jeg blir stoppa og eventuelt skader på bilen din,, og andre ting:P Syns jeg hørtes ut som et knall tilbud jeg da!!! :=) Syns faktisk du kunne utfordre Sharif eller Solberg til denne turen! Førstnevnte stiller helt sikkert opp!!! Yeah!! Sperre av E6 sørover??? Nei nei nei! Bare tull!!! Pedal 2 the Metal! Burdre klare Hommelvik - Lillehammer på under 3 timer med litt vilje.....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Syns jeg hørtes ut som et knall tilbud jeg da!!! :=) Syns faktisk du kunne utfordre Sharif eller Solberg til denne turen! Førstnevnte stiller helt sikkert opp!!! Yeah!! Sperre av E6 sørover??? Nei nei nei! Bare tull!!! Pedal 2 the Metal! Burdre klare Hommelvik - Lillehammer på under 3 timer med litt vilje.....:D haha.. tru ikke ole syns det høres ut som et knall tilbud:P ehm, sharif kanskje.. men Solberg.. nei.. bare drar fra'n i bilen til mamma,, civic 87' med 57hk:D det var org fra fabrikken.. sikkert mye mindre nå:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hahahahaha HAHAH! Ska nok hente den sjøl ja, så sorry morten og mandel! :P ja, vi er brødere Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Fin melding å våkne til! Bilen er FERDIG! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Fin melding å våkne til! Bilen er FERDIG! :D når henter du den da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Gratz med rett motor i rett bil, men blir vel litt vasking etterhvert? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Pater: Er nevnt fler ganger.. Tirsdag! Anders: Slutt å mas om vask.! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Det blir bedre med større motor, for jeg syns ikke de 4 røra bak passa til motor størrelsen asså! Men hvor mange hk er det i den a? 0-100? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Det blir bedre med større motor, for jeg syns ikke de 4 røra bak passa til motor størrelsen asså! Men hvor mange hk er det i den a? 0-100? Er 160hk i en orginal Vti..0-100 er ikke jeg sikker på, men bør vel ligge på rundt 7 sek. Har en 2.0l V-tec i min selv..Morsomt med det ja=) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 blir 160 meget turtallsvillige hester:) Grattis med ny motor!! og velkommen i den "rette gjengen" Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hm, spørs om ikke jeg må gå til anskaffelse av 2,9liters VR6-motor på 190 hester nå for å holde følge.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg