olehenri Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 takk takk espen! Ja var grei tur ned i går :) Marvil: Japp, stikker nok snuta innom det treffet tenker jeg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ble utrolig bra :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Modda litt mer i dag, hadde disse liggende, så tenkte jeg sku sette i de for å drepe litt tid :) Ser litt rart ut men :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Modda litt mer i dag, hadde disse liggende, så tenkte jeg sku sette i de for å drepe litt tid :) Ser litt rart ut men :P så veldig rart ut, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hærmætterkråke!!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jaja :D klart det! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Orker ikke å lese gjennom hele tråden, men det er VTEC nå? Syntes jeg hørte det her om dagen! Planer om andre modifikasjoner eller? Henviser til denne filmen: (hør VTEC på slutten) http://videos.streetfire.net/video/9b2495cc-413a-49ab-909e-980a003e5f46.htm Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Blitt vtec siste uka ja :P Tror nok ikke jeg får råd til særlig mer på ei stund :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Modda litt mer i dag, hadde disse liggende, så tenkte jeg sku sette i de for å drepe litt tid :) Ser litt rart ut men :P Kunne kanskje vært tøft om du lakka det i bilens farge eller kanskje svart? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Å lakke det i bilens farge kan vel bli en smule vanskelig, siden lakken ikke er mulig å lage lik.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 om han lakker de der i liquid silver fargen så tror jeg ikke du ser at det er en annen nyanse. Men hadde det vært en skjerm eller noe så.. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hehe, det er jo forsåvidt sant, ja.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Får vel samma lakken? Er umulig å se om det er fargeforskjell fra speedon til utsiden av bilen uansett.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Lakken på bilen er vel en spesialblanda versjon av Liquid-greia, men det vet olehenri mer om.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Kunne kanskje vært tøft om du lakka det i bilens farge eller kanskje svart? Da hadde jeg vel kjøpt de i en annen farge? Ang lakken, lakkverkstedet som skulle fikse opp ripene jeg fikk, ringte ned til de som lakka bilen i tyskland, og fikk beskjed om at forrige eier hadde kjøpt en spesialblandet type av den lakken, som kun var laget til en messe han var på, koden klarte de ikke å skaffe opp. Ergo: lakkverkstedet her i byen turte ikke å prøve seg frem selv! og takk for det! Derfor, lakker jeg ikke noe inni bilen i samme farge som bilen, hadde jeg aldri kommet til å gjort uansett farge heller, syns ikke no særlig om det! Liker å ha litt kontraster! å digger svart interiør. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg