olehenri Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Får vel samma lakken? Er umulig å se om det er fargeforskjell fra speedon til utsiden av bilen uansett.. er heller ikke så dum i hodet at jeg kjøper lakk til 7000,- literen kun for å lakke speedo :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 No nytt da? Bare ute og lufta nye motoren din om dagen? :) hehe Skjer hvis du kræsjer med den motoren i bilen da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 skjer heller lite :P hva som skjer? heller lite tenker jeg :P kjører ikke no gris, så kræsjer jeg, å det blir noe alvorlig så er det hvertfall ikke min skyld :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe, ja jeg er flink til å bytte lykter :P :hello: :thumb ..og du har beholdt den cleane look'en som bilen din har. Da har du gjort mye mer vetugt enn å trylle den til den velkjente 2 fast 2 fjortiss looken(selv om jeg liker den til en viss grad). Fornøyd med vtec'n a? Så filmen du la ut. Pen lyd, det skal jeg innrømme:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 jeg kommer aldri til å ha på no styling på civicen, syns ikke det tar seg ut på civic egentlig, er noen som går ann, men lite pent å få tak i til de.. Liker generelt ikke styling heller så da.. ja strålende fornøyd med den! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Så filmen du la ut. Pen lyd, det skal jeg innrømme:) Ha, den filmen hører du ingenting på, du må sitte på for å høre det skikkelig, gjorde det forrige søndag og skjelver fortsatt.....:omfg Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 jo man hører det vesentlige på filmen jo! men ser ikke på filmen hvordan den faktisk går.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bytt ut de dærre, åsså monter slike aluringer.. blir mye penere og cleanere :) var forresten å titta på bilen da dem tok ut gammelmotoren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 blir ikke noe penere enn det er nå hvis jeg bytter om til bare aluringer, har ikke glasset foran lengre, ettersom det ville kun av hvis jeg ødela det, og de som sitter der nå, er skrudd fast igjennom speedo ja hørte det :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ikke frekt ment, eller som en spydighet, men hvis du aldri kjører gris, aldri kommer til å være i nærheten av 180 km/h, aldri kræsje og alltid kjøre pent.. Hva skal du egentlig med en VTi motor da? Hadde det ikke da vært mer lønnsomt å hatt den motoren du hadde? ;) Effekt er morro fordi du har den.. Merker det på sierran min og, må ikke gi gass hele tiden, men det er tanken på at man KAN kjøre fra folk som er morro.. Er aldri feil å parkere noen i lyskryss.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 også generelt praktisk å ha litt motor for å slippe å gire ned i 3.gir i 70-80 bare for å komme fort forbi noen. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ikke frekt ment, eller som en spydighet, men hvis du aldri kjører gris, aldri kommer til å være i nærheten av 180 km/h, aldri kræsje og alltid kjøre pent.. Hva skal du egentlig med en VTi motor da? Hadde det ikke da vært mer lønnsomt å hatt den motoren du hadde? ;) VTEC!! god nok grunn i mine øyne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 fordi jeg ikke er en idiot i trafikken som MÅ kjøre fort hele tiden! Har ikke råd til bot, å har hvertfall ikke råd til å miste jobben om jeg sku miste lappen! Som Øyvind sier, Vtec er en STOR grunn til å ha en slik motor, og som de andre sier, er kjekt å ha litt effekt, hvis man skal forbi noen. Men, grisekjørig forblir på bane.. Hadde jeg bare fått heva bilen litt, så blir det banekjøring på meg etterhvert og Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 og lønnsomt? motoren bruker ikke mer enn lsi motoren Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ikke frekt ment, eller som en spydighet, men hvis du aldri kjører gris, aldri kommer til å være i nærheten av 180 km/h, aldri kræsje og alltid kjøre pent.. Hva skal du egentlig med en VTi motor da? Hadde det ikke da vært mer lønnsomt å hatt den motoren du hadde? ;) Chr|z, itj gå fra mæ, æ klare itj æ lev uten dæ!!!!! Toillkaill!! :D :D :D Kjører du gris du'a???? Kan jeg aldri tenke meg....hehe!! Bilen ble rimelig komplett nå med noe mer effektfullt under panseret....og så ser det mye penere ut!!! Og bare tanken på at det sitter noe mer potent under panseret er jo tilfredstillelse i seg selv.... Hva fa** skal jeg med over 200hk i Fuchian???? Er jo rimelig meningsløst i seg selv....men Guuud så godt det er å skryte av det!!! Hehehehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg