Gå til innhold

The Liquid Civic

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan motoren ser ut, skal jeg bare si at det driter jeg en lang en i, så lenge det funker og alt er som det skal nedi der.

Faktum er at motoren holder lenger hvis du holder den ren.. Du slipper olje og drit på viftereime feks.. I tillegg så tar det ikke lang tid å gå kjapt over med en eller annen sterk såpe og spyle over med høytrykken.. En motor som aldri er vaska er veldig vanskelig å få rein den dagen du evnt skal selge den eller noe..

Dessuten så hever det kvalitetsintrykket på bilen din..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er at motoren holder lenger hvis du holder den ren.. Du slipper olje og drit på viftereime feks.. I tillegg så tar det ikke lang tid å gå kjapt over med en eller annen sterk såpe og spyle over med høytrykken.. En motor som aldri er vaska er veldig vanskelig å få rein den dagen du evnt skal selge den eller noe..

Dessuten så hever det kvalitetsintrykket på bilen din..

ja, men motoren trenger ikke noe vask slik den er nå :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med dagen..

sinnsykt fet bil..

tenker ikke du savner golfen så mye?!

takk for det.. hehe.. 21 nå, gammal å grå.. :( hehe

takk for cred på bilen å! :) hyggelig å høre!

golfen savner jeg ikke et sekund en gang.. hører bare kronene forsvinner så fort jeg tenker på den :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider