Gå til innhold

The Liquid Civic


olehenri

Anbefalte innlegg

Kjipt det, men skal ikke prøve og eu godkjenne som den står først da?

 

En kamerat fikk Eu godkjent en Golf 3 som var bygd om fra 1.8 Aut, til GTI 16v Manuell. KW justerbart og 18" felger. Uten at noe sto i vognkortet, eneste var gamle senkesettet som sto i vognkortet..

 

De mente da, at så lenge bilen er forskriftsmessig stand og teknisk godkjent så ble den godkjent. Syns det høres helt rart ut, men jeg har sett vognkortet og kvitteringa på eu kontrollen med egne øyne, og det gikk.. hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan i allefall anbefale NAF på Søre-ål når det kommer til eu-kontroll.

De godkjente bilen min med gewinde, stylinglykter foran med helt JALLA lysmønster som verken var justert eller godkjent, hullete baklys bak, abs lampe som lyste, sprukne tåkelys, 2 db for høy eksos, et setebelte med rift og litt annet mikk makk..

 

eneste de hadde noe å si på var at varseltrekanten manglet, men gikk glatt igjennom..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i allefall anbefale NAF på Søre-ål når det kommer til eu-kontroll.

De godkjente bilen min med gewinde, stylinglykter foran med helt JALLA lysmønster som verken var justert eller godkjent, hullete baklys bak, abs lampe som lyste, sprukne tåkelys, 2 db for høy eksos, et setebelte med rift og litt annet mikk makk..

 

eneste de hadde noe å si på var at varseltrekanten manglet, men gikk glatt igjennom..

 

ja hadde golfen min der, ikke no spes å si på den..

 

naf er bra, MEN tror de sjekker motor også :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de åpna ikke engang panseret mitt :P

 

men finnes sikkert noen halvslappe avsidesliggende verksteder som ikke engang vet hva en vti motor er :P

 

 

 

dom gjorde det på golfen, men de justerte lysa på den, så kanskje bare derfor :P

 

ja har mitt håp på nor bil :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du drar til et vanlig verksted som ikke driver med honda til vanlig er det nok ganske stor sjangs for å gå rett gjennom kontrollen.. er ikke mange som ser forskjellen på alle de forskjellige motorene... blir heller ikke lagt mye vekt på sånnt på eukontroll.. finnes faktisk bilmekanikere som tror at alle honda har VTEC motor.. opplevd det selv :P

har selv gått bilmekk å jobber deltid på verksted mens jeg studerer, på tidligere verksted jeg har jobbet på har det vært få bilmekanikere som var bilinteressert og på ivertfall et av disse kunne jeg ha garantert deg å kommet gjennom kontrollen uten å blitt oppdaga.. er nok kun spesielt interesserte og honda mekanikere som vil stusse litt på motoren din.. står vel ikke noen plass på selve toppen at det er 1,6l så du får bare lyve litt å si at det er en 1,5 med doch om de skulle begynne å spørre.. :P

blir nok å gå så bra så.. :)

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår