tsolaas87 Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Såg eit tv program i dag, elenor er ein ombygd fastback, lagd til gone in 60 sec. Er eit firma i usa som lager spesial bestilte "elenor" biler til kunder over heile verden. Men er no 500gt'n so e råast :D Siter Golf 2 CL gjett bort Volvo 940Gl 2,3 liter Grombilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikk3l Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Eleanor er jo faktisk drømmen da! Krute fin bil, men alt for dyr for min egen del :( Hvor kan man få tak i den orginale "Gone in 60 seconds" filmen? :) Siter Forumtoiling e en egen rase datafolk! I mine poster motsier jeg meg selv, snakker i gåter og gjentar meg selv. Du er advart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche helge Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 eg lurer på en ting, er det samme motor i Shelby Gt500 som i Boss 429?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 eg lurer på en ting, er det samme motor i Shelby Gt500 som i Boss 429?? Nope, Shelby GT 500 ble levert med 428 motoren Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shelby_Preformance Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 For dere som ønsker dere eleanore: Dere kan faktisk kjøpe Eleanore bodykit på nettet. Greit nok at det blir en dyr bil, men det er i aller høyeste grad verdt pengene. Det er enklte ting som må kjøpes utenom, sånn som thunderbird baklykter, felger, ekstralyktene i støtfangeren og andre ting. Men da kan du jo legge mer sjel i bilen, istedet for å kjøpe en ferdigbygd en. Linken til nettsiden: http://www.mustangsplus.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=MPFMP&Category_Code=eleanor_kit Siter 1984 Ford Granada 2.3 Ghia S 1981 Ford Granada 2.3 "Ghia" 1980 Ford Granada 2.3 LS 1973 Saab 96 v4 VRAK 1971 Saab 96 v4 1700 sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Eleanor er jo faktisk drømmen da!Krute fin bil, men alt for dyr for min egen del :( Hvor kan man få tak i den orginale "Gone in 60 seconds" filmen? :) Du kan bestille den her: Amazon.com Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Fine bilen. Jeg tok bildet på vårmønstringen i Bergen i år. Tok 12 bilder av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Fine bilen. Jeg tok bildet på vårmønstringen i Bergen i år. Tok 12 bilder av den. Norsk bil? Elanor er nydelig og insperasjonen til DGS2 kom derfra... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Norsk bil? Elanor er nydelig og insperasjonen til DGS2 kom derfra... Norsk bil ja. Veteranskilter på den. Jeg valgte å ikke ha med skiltnummeret når jeg la ut bildet. EDIT Sjekket nettopp biltilsynet sine sider. Der står det: Merke og model: Ford GT 500E Eleanor Regnummer: xxxxx Årsmodel: 1967 Sist godkjent: (ikke kontrollert) Frist for kontroll: 31.10.2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Eleanor som blei bruk i originalfilmen fra 1974: Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krampe Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 ååh...jeg blir så irritert over at alle liker elaenor bare fordi den var med på en film... jeg syns den er veldig oppskryt jeg altså.. det er akkurat som skyline, etter at folk så den i fast and the furious 2 ble alle helt ville etter skyline. jeg er selv en stor mustang entusiast, men hvis folk vil at jeg skal ha en elaenor går de for langt.. gi meg heller en 69mod 429 Boss, da smelter hjertet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg