Gå til innhold

Lest nye Autofil??

Ranger emnet

Viko

Anbefalte innlegg

hehe, las det på jobben idag. Jan Erik er teit! godt gjort å gjøre test av en koenigsegg så kjedelig! :iconsm

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Erik Larsen burde legge ned bilgreine sitt.

Han har jo ikke peiling på bil,Kan heller ikke kjøre bil.Dette i tillegg til den dustete oppførselen gjør Autofil til ett dritt program med unntak av kjøringa til Tommy Rustad :fuckme2:

BMW 330 DAT 2003

Audi RS2 1995 Blå

Audi RS2 1994 Sort (Delebil)

BMW E36 Coupe prosjekt

X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Erik Larsen burde legge ned bilgreine sitt.

Han har jo ikke peiling på bil,Kan heller ikke kjøre bil.Dette i tillegg til den dustete oppførselen gjør Autofil til ett dritt program med unntak av kjøringa til Tommy Rustad :fuckme2:

Helt enig! NRK skulle forlengst ha forlangt Rustad som programleder istedet for Larsen, som forøvrig skulle heller søke jobb som bilselger, noe han hadde håndtert ypperlig. Larsen kan ikke kjøre bil, noe han har demonstrert til de grader ved flere anledninger; toppen av kransekaka var da han pinte en S60R på en fransk bane til døde uten i forkant ha sjaltet ut ARS og ESP funksjonene . :deng

Og hva f**n har snøskutere og cabincruisere å gjøre i et slikt program, om jeg tør spørre? Majoriteten av seerne bor ikke i Son eller på Finnmarksvidda!

- '94 Volvo 945 TIC 197hk

Drive it like you hate it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! NRK skulle forlengst ha forlangt Rustad som programleder istedet for Larsen, som forøvrig skulle heller søke jobb som bilselger, noe han hadde håndtert ypperlig. Larsen kan ikke kjøre bil, noe han har demonstrert til de grader ved flere anledninger; toppen av kransekaka var da han pinte en S60R på en fransk bane til døde uten i forkant ha sjaltet ut ARS og ESP funksjonene . :deng

Og hva f**n har snøskutere og cabincruisere å gjøre i et slikt program, om jeg tør spørre? Majoriteten av seerne bor ikke i Son eller på Finnmarksvidda!

Helt enig....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrHenrik

Ja, helt enig! Dette er virkelig noe å hisse seg opp over! Bladet burde jo kun bestått av Volvo 240 og Sierra Cosworth - slik at det kun appelerte til brukerne på Bilforumet! Så teite dere er Autofil. :)

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Autofil er fett jeg.. Kult at det er med litt annet en biler..! Alt som har motor er moro! Egentlig så er det jo samme faen om Jan Erik ikke kan kjøre bil.. typen er jo morsom, det er jo en grunn til at Rustad er tatt med i showet også..! Syns dere kritiske folkens.. skal vel være glade for at noen gidder å lage Bil prog i Norge :)

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist f*** bor jeg i Son, men driter allikevel i cabincruisere :D

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider