B230ft Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 heisann, jeg tenkte å friske opp litt i bagasjerom/anlegg, med blacklight. vil ikke ha vanlig neonlys, men lurte på et par av disse http://www.bright-light.no/OPTX/Blacklight.htm tåler de litt vibrasjoner å sånn, kan ikke si subbene mine er livløse akkurat, men er usikker på hvor mye slike rør egentlig tåler! pom noen har bedre forslag kom med de!;) takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 vill nokk tro de vil takle det....vil påsta at OPTX er ganske bra kvalitet... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 heisann, jeg tenkte å friske opp litt i bagasjerom/anlegg, med blacklight. vil ikke ha vanlig neonlys, men lurte på et par av disse http://www.bright-light.no/OPTX/Blacklight.htm tåler de litt vibrasjoner å sånn, kan ikke si subbene mine er livløse akkurat, men er usikker på hvor mye slike rør egentlig tåler! pom noen har bedre forslag kom med de!;) takker for svar:) Hva har du som lyser opp bagasjerommet når du bruker blacklight da? Om det tåler trøkken kommer jo litt ann på hva slags utstyr som står i bagasjerommet ditt, iform av sub og forsterker, samt hvor du monterer blacklighten. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 En annen ting er vel at du må trekke gagasjerommet med hvit teppe, vinyl el.l for å få noen bra effekt. Blacklight gir ikke så veldig kul effekt på sort teppe alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Du kan spraye ting med fluoriserende spray - da lyser det opp ganske bra med blacklight. Du kan jo også lage forskjellige mønstre som bare syns når blacklight er på. Hmmm - kunne blitt kult det her. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 er liksom detta som er vitsen med at jeg vil ha i blacklight istedenfor tivolilys, da er det minimalt som lyser, men alikevel ser du at det er noe der, og i tilegg med røde subber, med blå og HVITT merke i senter, tenker jeg det hadde gjort seg..og jeg har grått trekk i bagasjerommet, og om du ser nøye etter er det hvite trådere innvevet i stoffet, så jeg tror det hadde blit tøft.. men de der optx rørene var jo ikke særlig dyre heller egentlig..? var på autospar her en dag, og de ville ha 400 for et 15" rør, merket var "JOM", noe jeg aldrig har hørt om ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg