Gå til innhold

Max power besøk.

Ranger emnet

Eirik_N

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sølv s2000? Men back to topic. Ta turen til skjedsmohallen den 24 da?

OT pm meg hvor du bor =)

Lyseblå s2000 ja :p

Ikke umulig at vi dukker opp på Skedsmohallen den 24, mener å huske at vi hadde planlagt noe annet den datoen men isåfall får vi sende et team hvert sted tror jeg. Må sjekke kalenderen i morgen så får vi se.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyseblå s2000 ja :p

Ikke umulig at vi dukker opp på Skedsmohallen den 24, mener å huske at vi hadde planlagt noe annet den datoen men isåfall får vi sende et team hvert sted tror jeg. Må sjekke kalenderen i morgen så får vi se.

Lyseblå ja =p

Bra dere tenker på å komme hvertfall. Du så hvor bra det var!

Gleder meg til Drammen den 11!=)

Host host kolonne ned!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er foreløpig spikrede datoer, andre vil annonseres etterhvert bl.a. her på forumet.

Fredag 2. September: Streetmeet Tromsø, plassen ved gamle Bilco kl. 18

Søndag 11. September: Streetmeet Drammen, CC-senteret

I tillegg kommer vi til Tønsberg eller Sandefjord en gang mot slutten av september, men dette er ikke spikret helt enda. Vi kommer også til å besøke Stavangerområdet en gang før sesongen er over. For forslag til andre steder vi burde besøke, eller streetmeets som er planlagt, sleng meg en mail :)

Espen

hva med kr sand.. street meet med over 400 biler..ble så mye styr, men kommer dere kommer vi

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett lite tips espen, Rv7racing planlegger nytt treff til neste år, april-mai mnd, hold av de ukene du ;)

Mvh

Marius S

arrangør, streetmeet hønefoss :hammer

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror isåfall du kan spare dem brytet med å komme til karmøy. :rolleyes:

OT:hehe jo awt me ska få max power te å komma ein kveld de står nogen bilar ved brannstasjonen på Åkra.

Tenkte meir på at de jedna hadde kommt ein gong når de e superstreet treff på Oasen.

Men de blir vel ikkje før neste sesong.

http://www.gatebiltreff.com hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er foreløpig spikrede datoer, andre vil annonseres etterhvert bl.a. her på forumet.

Fredag 2. September: Streetmeet Tromsø, plassen ved gamle Bilco kl. 18

Søndag 11. September: Streetmeet Drammen, CC-senteret

I tillegg kommer vi til Tønsberg eller Sandefjord en gang mot slutten av september, men dette er ikke spikret helt enda. Vi kommer også til å besøke Stavangerområdet en gang før sesongen er over. For forslag til andre steder vi burde besøke, eller streetmeets som er planlagt, sleng meg en mail :)

Espen

Det sies at Max power skal komme på streetmeet 24/9 på skedsmo hallen stemmer dette?

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider