Naila Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Fikk pressa ned prisen til 1000 kr før akslingen og 1200kr i frakt. SKal hente den neste tirsdags morgen:D Hva veier sånn aksling:P ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Fikk pressa ned prisen til 1000 kr før akslingen og 1200kr i frakt. SKal hente den neste tirsdags morgen:D Hva veier sånn aksling:P ?? tror jeg betalte 750kr for norcargo fra oslo til hordaland.. min er bygget opp med dana truetrack.. *kose med aksel* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 tror jeg betalte 750kr for norcargo fra oslo til hordaland..min er bygget opp med dana truetrack.. *kose med aksel* Er du fornøyd med Dana? Jeg er storfornøyd; nå kan jeg faktisk få litt driv gjennom kurvene.... Har en Dana originaldiff, kanskje den heter Truetrack?? Jeg vil høre mer om denne "Elektriske lamelldiffen" fra Toten! Hade hellothere Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 selger påstod at det var elektrisk lamelldiff, men det er visst ikke blitt levert på 240. Toten transport ringte meg nå, de sender akslingen i morgen, jeg henter den på hurtigrutekaia her i harstad, på tirsdag:) Så blir spennende å se hva jeg ender opp med! Den kom fra en krasja 240, den hadde kunn gått 180.000km. Så 900kr for 1031 med diffbrems er jo råbillig, frakta som er dyr:( kom på 1500kr inkl mva, så alt i alt betaler jeg jo egentlig det samme som den vanlige prisen ligger på... Men greit å få unnagjort handelen, så har jeg sperraksling, ferdig med det. Slipper å drive å lete og styre, slikt tar tid + at jeg må ha el-speedo giver, noe ikke alle har. Bromm Bromm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Har en 92 mod 240 classic med FX motor og m47 kasse! Lurer på hvilken bakaksling som sitter på den og om det er diffbrems der ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 det er 1031 aksel på den. om det er sperre burde du vite selv :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 iogmed at du har den b230'en av sugemotorne med mest effekt, så har du sikkert diffbrems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jeg har en formening om at jeg har diffbrems.. kjøpt ny som taxi med automatgir.. 1990 modell. tror den har diffbrems men det er umulig å finne ut uten å ha av lokket/påfyllingspluggen.. (nei, den spinner bare på ene hjulet men det kan jo forklares med at lamellene har gått 556000km? :hammer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Oki, sikkert sperre på den! iogmed at den er såppas ny og siden det er stv er den lettere på ræva og dermed diffbrems enda mere ønskelig siden den sku være taxi. Henter sperreakslingen min i morgen:D ska prøve å få knipsa bilder av den, blir å legge ut oppdateringer på tråden om 240Turboen min. Hvordan ser man egentlig forskjellen etter å ha tadt av påfyllingsskruen/, eller det lokket du snakker om?? Og hvor har du gjort av bajs-turbo242'en;P ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg