Gå til innhold

1031 aksling med diffbrems og el-speedo.

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

Fikk pressa ned prisen til 1000 kr før akslingen og 1200kr i frakt.

SKal hente den neste tirsdags morgen:D

Hva veier sånn aksling:P ??

tror jeg betalte 750kr for norcargo fra oslo til hordaland..

min er bygget opp med dana truetrack.. *kose med aksel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg betalte 750kr for norcargo fra oslo til hordaland..

min er bygget opp med dana truetrack.. *kose med aksel*

Er du fornøyd med Dana? Jeg er storfornøyd; nå kan jeg faktisk få litt driv gjennom kurvene....

Har en Dana originaldiff, kanskje den heter Truetrack??

Jeg vil høre mer om denne "Elektriske lamelldiffen" fra Toten!

Hade hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger påstod at det var elektrisk lamelldiff, men det er visst ikke blitt levert på 240.

Toten transport ringte meg nå, de sender akslingen i morgen, jeg henter den på hurtigrutekaia her i harstad, på tirsdag:)

Så blir spennende å se hva jeg ender opp med! Den kom fra en krasja 240, den hadde kunn gått 180.000km.

Så 900kr for 1031 med diffbrems er jo råbillig, frakta som er dyr:( kom på 1500kr inkl mva, så alt i alt betaler jeg jo egentlig det samme som den vanlige prisen ligger på...

Men greit å få unnagjort handelen, så har jeg sperraksling, ferdig med det.

Slipper å drive å lete og styre, slikt tar tid + at jeg må ha el-speedo giver, noe ikke alle har.

Bromm Bromm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, sikkert sperre på den! iogmed at den er såppas ny og siden det er stv er den lettere på ræva og dermed diffbrems enda mere ønskelig siden den sku være taxi.

Henter sperreakslingen min i morgen:D ska prøve å få knipsa bilder av den, blir å legge ut oppdateringer på tråden om 240Turboen min.

Hvordan ser man egentlig forskjellen etter å ha tadt av påfyllingsskruen/, eller det lokket du snakker om??

Og hvor har du gjort av bajs-turbo242'en;P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider