Gå til innhold

Hvilket politisk parti holder du med?

Ranger emnet

awt

Hvilket politisk parti holder du med?  

258 stemmer

1. 1. Hvilket politisk parti holder du med?

• Arbeiderpartiet (AP)
      27
    • Høyre (H)
      20
    • Fremskrittspartiet (FRP)
      174
    • Kristelig Folkeparti (KRF)
      5
    • Kystpartiet (KP?)
      1
    • Rød Valgallianse (RV)
      4
    • Senterpartiet (SP)
      7
    • Sosialistisk Venstreparti (SV)
      8
    • Venstre (V)
      5
    • Annet/usikker/skal ikke stemme
      11

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså, så godt som ALLE skriver FRP. Hvorfor? For å få billige saker og ting. Har det ikke falt dere inn at all tapt inntekt skal bli dratt inn igjen på et annet vis? FRP skal gi:

- Billigere bensin

- Lavere skatt

- Ingen bommer

- Ingen årsavgift +++

Dette kommer til å tjenes inn ved hjelp av andre midler. Kanskje skolene ikke blir gratis? Og sykehus må en betale for osv...

Nei, nok klaging. Jeg for min del kommer ikke til å stemme. Er så bortkastet!

Den som vinner er bare den som er flinkest til å lyve/manipulere ;)

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, så godt som ALLE skriver FRP. Hvorfor? For å få billige saker og ting. Har det ikke falt dere inn at all tapt inntekt skal bli dratt inn igjen på et annet vis? FRP skal gi:

- Billigere bensin

- Lavere skatt

- Ingen bommer

- Ingen årsavgift +++

Dette kommer til å tjenes inn ved hjelp av andre midler. Kanskje skolene ikke blir gratis? Og sykehus må en betale for osv...

word!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer FrP!

Fremskrittspartiet er et liberalistisk parti. Partiets hovedmål er sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep.

Gratulerer med fire år gammel bump.:)

Når det gjelder Kim Il Sungs regime i Vietnam,

:hammer Tuller du eller er du seriøs nå?

Uansett, kommer nok til å stemme Høyre. Flakker mellom Venstre/Høyre, men etter en såpass lang sosialdemokratisk periode uten store forbedringer tror jeg at jeg vil gi den friere markedsliberalismen et forsøk.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Billigere bensin

- Lavere skatt

- Ingen bommer

- Ingen årsavgift +++

1. Per Sandberg bla. er for at det skal koste å bruke mye bensin. Han har en veldig sterk posisjon i Frp, så tro ikke uten videre at Frp vil fikse lavere bensinpris hvis de kommer til makta.

2. Frp tror at folk ønsker å arbeide mer med en annen skattepolitikk hvor man ikke straffes med høyere prosentvis skatt når man tjener mer.

"Sparetiltak" som gjør til at staten har råd til å fjerne andre skatter, er blandt annet mindre byråkratisering gjennom blandt annet stykkprisfinansiering i skolen og helsesektoren, og mer frivillighet innenfor kultur og idrett (idag er det jo slik at staten skal være med å finansiere idrettlag og kunstnere).

Selv om jeg ikke stemmer Frp, så syns jeg mye av hatet mot de er ubegrunnet. Å sympatisere med Frp er som å pille seg i nesa. Nesten alle gjør det, men svært få tørr å innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider