Gå til innhold

28 august: Lamborghini Diablo mellom ås-Drøbak

Ranger emnet

Volvo 740 racing

Anbefalte innlegg

Sikkert han mekanikeren som skrur Ferrari og Lamborghini i en gjemt låve på veien til drøbak! Bussemannen, hvem er du?

Og hvem er DU Ferrari? =P

Du verden så mange fra ås det var her da...

Fra Ås du og TS? Hvem er du i så fall? :P

Mens man først er inne på detta med heftige biler i Follo så er det noen som vet hvem den Ferrari caben som går rundt her er sin? Tror den bor i Ski... Har møtt den ørten ganger og sett den flere ganger fra skolen (Ås) Er forresten litt usikker på hva slags Ferrari det er...

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er DU Ferrari? =P

Mens man først er inne på detta med heftige biler i Follo så er det noen som vet hvem den Ferrari caben som går rundt her er sin? Tror den bor i Ski... Har møtt den ørten ganger og sett den flere ganger fra skolen (Ås) Er forresten litt usikker på hva slags Ferrari det er...

Halla Glenn Cato. Er Lars Vegard. Den Ferrari caben du har sett er er en 355 Spider. Er en riking i Vestby sin! Ikke sikker på hva han heter. Tror det er dattera hans, eller kona hans som pleier å kjøre den. Kællen sjøl har visst en eller annen porsche med 600hk eller no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Glenn Cato. Er Lars Vegard. Den Ferrari caben du har sett er er en 355 Spider. Er en riking i Vestby sin! Ikke sikker på hva han heter. Tror det er dattera hans, eller kona hans som pleier å kjøre den. Kællen sjøl har visst en eller annen porsche med 600hk eller no..

Aha. Da er vi med :P

Har du bil forresten? :P Hils Kenneth og Joner'n hvis de er hjemme, våkne og halvveis edru da :P

Forresten: Enten en fyren jævlig heldig med kona, eller så er det dattera... Har sett hu et par ganger, og hu er ikke akkurat gammel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man penger kommer de unge damene selv om man har grått hår vettu.

Har bil ja! BMW 318i. Driver å bygger gateregistrert racerbil av den:) Bygger turbomotor, ribba interiør med veltebur og 2 bøttestoler.

Vet ikke hvor jonnær'n og kenneth er:P hehe

Den må jeg se en dag :P Må bare vente til jeg får meg ny bil... Gidder ikke gå helt bort til deg ass... Eller hvor du har gjemt den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må jeg se en dag :P Må bare vente til jeg får meg ny bil... Gidder ikke gå helt bort til deg ass... Eller hvor du har gjemt den :P

Haha;) Er ikke så veldig mye å se på enda da, bilen står som et tomt karosseri og motoren står demontert i motorbukken!

Skal sandblåses og rustsveise den nå tenkte jeg. Blitt volvo på deg eller? Var det 480 du så på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha;) Er ikke så veldig mye å se på enda da, bilen står som et tomt karosseri og motoren står demontert i motorbukken!

Skal sandblåses og rustsveise den nå tenkte jeg. Blitt volvo på deg eller? Var det 480 du så på?

Den skal på EU på onsdag, så hvis den går gjennom der så skal jeg opp og se på den en tur. Håper den står på gårdsplassen onsdag kveld :P Hvor er det du har gjemt bilen? På skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider