Gå til innhold

Trenger en fet gatebil

Ranger emnet

Espen_PB

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke dette er riktig sted å poste en melding, men en av adm. kan sikkert flytte den til riktig sted.

Jeg representerer et firma som trenger en fet gatebil for å trekke folk til sin stand på en messe som skal avholdes i høst. Bilen skal være et blikkfang og skal inngå i en stand som har et litt røft preg fra før av. Kanskje noen her på forumet har en bil som de kunne vært interessert i å stille ut, eller kanskje har noen forslag til biler som kunne være aktuelle. Vi blir selvfølgelig enige om en kompensasjon for dette.

Noen av fargene som vil gå igjen på standen er lilla og sort, det gjør ikke noe om bilen passer inn i denne fargekombinasjonen.

Det er bare en fordel om bilene er litt ekstreme...og da hovedsakelig rent utseendemessig....bilen skal stå stille hele tiden. Kanskje en fet Supra, en rå VAG, en RX7/8 etc. Jeg er åpen for forslag

Mvh

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere spennende biler her....jeg kontakter alle som kan være aktuelle direkte mail/PM. Dette er en lukket fagmesse, ingenting med biler å gjøre i utgangspunktet. Det er desverre kun plass til 1 bil.

Kom gjerne med flere forslag. Messen er Oslo området, så det er en klar fordel om bilen befinner seg i nærheten.

mvh

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids få låne bilen min Espen, vis jeg har den fremdels.. Men det er jo mange andre mye fetere alternativer her da.. TETVETC sin Civic er jo også rå, veit ikke om han ønsker låne den bort men??

lightning.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider