Wrasko Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Da har jeg ett lite (stort) spørsmål, bilen min, den er en 1994 modell... Men ble først importert til Norge ifra tyskland i 2004.... Er det bare jeg som tror det, eller er det svinedyrt med trimming da..... VTEC :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 da kommer du nok ikke unna avgiftene, nei. Jeg har også et spørsmål: Med en bil fra 83(reg. 83/84) hva må jeg gjøre der for å få godkjent effektøkning? Kan vel ikke bruke orginale bremser å alt sånn bare pga. at jeg har en gammel bil? Er bare avgifter det går på sant? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 er dette på landsbasis? eller er det visse steder i norge? har vi noe tidspunkt her? eller er det uvisst enda? jeg tenkte at vi kunne spøtte sammen til å kjøpe et borettslag i sverige.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 I sverige får man billige byer :D Og det er faktisk ikke kødd..! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 HAT!!!! HAT!!!!! HAT!!!!!!!!!!!! jeg flytter til sverige, og tar med meg kjærring og bil! :fire: det blir en kostbar bil det :P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hei. Hvis de skal ha denne razziaen sin, kan vi få igjen penger om de ikke finner oppgitt effekt i motoren? Dette må jo gå begge veier ? Rent juridisk burde det være slik. Kanskje de hadde roa det hele ned litt da :hammer mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hehehe, den må jeg huske på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ikke no problem for folk med datasprut og laptop det, bare å jsutere ned effekten til minimum det... Hehe, en skulle hatt no sånt selv. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hvis de skal ha denne razziaen sin, kan vi få igjen penger om de ikke finner oppgitt effekt i motoren? Dette må jo gå begge veier ? Rent juridisk burde det være slik. Kanskje de hadde roa det hele ned litt da :hammer Hadde ikke NAF en slik sak for litt siden? Det gjaldt de som hadde kjøpt en eller annen Nissan SUV som hadde skrytt på seg 10 hk ekstra. Edit: Nissan X-trail Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Er dette trimming generelt eller opp til en hvis effektøkning? Er det ikke noe med at man kan trimme opp til 212 hk uten å betale avgifter på det? Ikke det at 212 hk så sinnsykt mye men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hva er den grensa man kan trimme bilene før 86 på igjen? 20-25% eller noe??? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 det e som maxmix sier, de e ute etter penger og ikkje folk som kjører med mye hester uten bremser.. tenk på alle de som har chippet tdien sin, dette e dårlig gjort syns eg.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Er dette trimming generelt eller opp til en hvis effektøkning?Er det ikke noe med at man kan trimme opp til 212 hk uten å betale avgifter på det? Ikke det at 212 hk så sinnsykt mye men.. det er nok ikke tilfellet.... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 møkka land!! Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 er vel bare skremsels proppoganda.. de sa det for et år og at de skulle ta alle med chip.. tviler på det skjer noe.. var jo en cosworth her som krasjet, var bare motor som satt i en sierra,men ble aldri den sjekken de sa i avisen.. godt jeg har veteran, lite regler der...brom brom.... jeg mener trim i vei od dritt i avgifter, men husk trenger fort bedre bremser da :) håper noe sier fra hvis noen blir tatt, men i norge liker de å skremme ...stor i munn..men håper det er tull... trimming = en menneskerett he he Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg