Paj-90 Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i hvite instrumentskiver til Passat 94? Speedometer står til 240, og turteller til 7000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 det finnes noe som heter søkefuksjon, bruk det... finnes sikkert 1000 tråder om det temaet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har søkt med lys og lykte, og funnet masse. MEN ikke de skivene som står i min bil. Som nevnt står speedometer til 240. De jeg har funnet er til 220, og også et par som står til 260. Noen som har sett slike skiver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 har også forsøkt dette og NEI søking har ikke gitt resultater :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 instrumentfolie.no har til de flest,der kjøpte jeg mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 instrumentfolie.no har til de flest,der kjøpte jeg mitt Er ikke det bare folie? trasig å ha på eller? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg