_buzz_ Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Gratulerer med fin bil.. det med strekking av kabler og i grunn hele stereo opplegge må du ta masse bilder av! skal bygge litt anlegg i min, men jeg er også ganske blank på det området!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Der var nye brakka ja. Hvordan går den i forhold til M3'en din sa du? :) Du får ta en tur nedover, så kan vi juge litt en dag. Fin bil :) Eneste jeg vil anbefale deg, er å hive på m3 diffuser i bakfangeren. Den gjør mye med rompa! Mvh Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 grattis m ny bima :D Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Tusen takk for god respons! Er overfornøyd med bilen :D Men skal jeg være helt ærlig går den som ei bøtte møkk i forhold til M3'en :) Men venner meg nok fort til det, og kanskje jeg til og med overlever første året med lappen ;) Ja, jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til Shellen en dag;) Få en kamerat til å kjøre, så er det bare å komme bort å titte :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Forresten noen som vet dette med angeleyes! Venter på at de skal dukke opp i posten. Men det jeg lurte på er, hvordan disse er å koble til? Er det en lett prosess? Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 jeg kjøpte noen lykter brukt og det var KUN og montere de.. ingen mikk makk.. plug &play. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 VELDIG enkelt. samme kobling som orglyktene. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 jødahl skrev: Tusen takk for god respons! Er overfornøyd med bilen :D Men skal jeg være helt ærlig går den som ei bøtte møkk i forhold til M3'en :) Men venner meg nok fort til det, og kanskje jeg til og med overlever første året med lappen ;) Ja, jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til Shellen en dag;) Få en kamerat til å kjøre, så er det bare å komme bort å titte :) Hvis jeg forstår meg riktig på deg så har du ikke lappen nå. Når er den i boks? Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Nax skrev: Hvis jeg forstår meg riktig på deg så har du ikke lappen nå. Når er den i boks? Da har du forstått ting HELT riktig ;) Har oppkjøring på 18 års dagen, som er 21 oktober :) Regner med å få lysa i helga, så gleder meg :D Og til RAGE, hvordan er det å montere short shift? Er dette en vanskelig prosess? Driver å planlegger litt forskjellig vettu, så er fint med litt informasjon med folk som har erfaring fra områder :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Da har jeg fått koblet forsterker. Er litt fornøyd nå, i og med at jeg ALDRI har koblet noe som helst anlegg før, og dette gjorde jeg på egenhånd :D Fikk en snill nabo til å strekke den gjennom torpedoen, men ellers måtte ting gjøres selv :D Her går strømmen gjennom torpedoen: Opp med lista: Og da var det jammen liv i forsterkeren også! Og Jordet den her, etter tips fra Elgen: Så kom nederlaget! Fikk jeg inn basseren da? Nei, den fikk jeg ikke inn i bagasjen!! Så da fikk jeg ingen glede av å få liv i forsterkeren! Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre :hvaskjera Så er en slik lykt til salgs, NÅR jeg får angeleyes'ene mine :D EDIT: Basseren kan jeg selge for en billig penge! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 kassa kom vel inn til slutt? spiller bra? Når får du lyktene dine? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Kassa spiller som faan! ;) Lyktene burde jo komme snart, men jeg prøver å ringe de og sende mail og hele pakka, men får jo ikke noe svar! Hadde håpa å få lyktene før jeg dro til BMW dagene i helga da! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hermanzen skrev: To biler før du har lappen, ikke gale. Hvorfor solgte du M3'n og kjøpte en 318? Ligger en lang og god historie bak det salget, som jeg ikke syntes er nødvendig å fortelle her på et forum :) Men det hadde sine grunner da :D Uansett, så angrer jeg ikke et sekund på at jeg byttet! E36'en er jo 100 ganger så god å kjøre :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bilder fra BMWCCN treffet på våler i helga: Ble også litt kappkjøring med Jondepon: Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 strakk du strøm og signalkabel sammen? uffda... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg