Gå til innhold

Naturen VS Bilen min.

Ranger emnet

B3ndX

Anbefalte innlegg

Vil bare vise frem hvordan det går når man mister kontroll over en bil i litt høy fart.

Bilder

Historien er som følger :

Jeg kjørte på en grusvei, hadde sånn 80-90, så fikk jeg sleng på bilen, pga løsgrus, så prøvde jeg å rette opp igjen bilen, og klarte det nesten, men så skrensa den til andre siden, også slang jeg fra side til side på veien, før jeg traff grøfta, dro over en kant, inni noen trær, og snurra rundt og landa på jordet.

En ambulanseperson sa : "Jeg har ikke sett mange som har stått oppreist etter å ha hatt en slik ulykke i 80km/h"

Historien følges av at jeg tapte hele bilen (40 tusen) pga delkasko, og det var min feil, får bot for uaktsom kjøring, OG jeg mister kanskje lappen.

Eneste som skjedde meg meg, var litt kink i nakken, vondt i ryggen, og støl i alle "musklene" jeg har/ikke har.

Skjedde igår på vei hjem fra skolen, måtte JÆVLIG hjem å bommelomme, kanskje derfor det gikk sånn, ikke vet jeg :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry å si det, men jeg fikk jævelig lættis når jeg leste posten din.. Kanskje litt slemt, for det var jo synd på deg, men med denne kommentaren virker det som om du tar det med litt humor også:

Skjedde igår på vei hjem fra skolen, måtte JÆVLIG hjem å bommelomme, kanskje derfor det gikk sånn, ikke vet jeg :|

Kjipt med bilen, og de 40k den kostet, men men, må man så må man...

Ps. ikke meningen å være slem, fikk bare totalt lættis.. Hadde ikke skrevet dette dersom du hadde fått noen større skader, eller om det hadde gått deg ille..

-Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tar det vel med litt Humor, fordi jeg prøver å være litt positiv, rimelig surt å ta BUSS, ikke ha noe bil, ikke stereo osv mer. Men men, shit happens! :O

Godt å høre!! Selv er jeg i markedet for ny bil, og vet hvor irriterende det er å ikke finne den bilen man har lyst på...

Igjen, var ikke meningen å være slem, fikk bare så sykt lættis... :)

-Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80-90 på en grusvei? Med min definisjon på grusvei, så kan jeg bare si at du fortjente å kræsje når du kjører i slike hastigheter. Uansett.. megakjipt å ikke få igjen en krone for bilen. Men du har lært no: Take a shit before u go!

kjører grusvei så si daglig...kjørt der siden før jeg fikk moped lappen..dvs uten lappen..hehe... ligger mellom 70-120 på veien..ikke vært i nærheten av å dra av ennå..så ja... latterlig uttalelse spør du meg....

men ja..gå på dass før man kjører :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke derfor man har delkasko a? For å få igjen penger på uhell man ikke får igjen på når man bare har ansvarsforsikring.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider