Marius Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Noen som er med? Når og hvorfra drar vi? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Hva skjer der nå? Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 er det ikke Bane trening? Jeg er med! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Hva med Esso borte ved Ryen der? Rett forbi Manglerud... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 For å si det sånn: Jeg aner ikke hvor det er.. Eneste jeg vet i "oslo" er at Furusett er det mye purk!!!=) Kan vi ikke møtes litt utover på mosseveien? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 vi blir en god del som møtes på shell på strømmen klokken 07,00 og kjører utover sammen. om enebakkneset !! (masse svingete gode veier uten politi) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by LilleGud vi blir en god del som møtes på shell på strømmen klokken 07,00 og kjører utover sammen. om enebakkneset !! (masse svingete gode veier uten politi) Tror vi henger oss på her ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Jeg veit ikke hvor det er.. Hvor kan jeg møte dere på veien da? tar dere mosseveien? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Husk at dere må kjøre pent, ellers kan dere dø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Noen som kan lage et kart over hvor de skal kjøre fra strømmen? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Bauer Noen som kan lage et kart over hvor de skal kjøre fra strømmen? visveg.no er en jævla fin side. Bare du har gatenavnet så finner du det du skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by marius Tror vi henger oss på her ;) Gjør det dere ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by LilleGud Gjør det dere ! :D men hvem er dere egentlig??? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Bauer Noen som kan lage et kart over hvor de skal kjøre fra strømmen? Hvis du kjører fra Asker vil du ikke kjøre den veien de skulle (indre vei). Det er ganske tungvint for deg. Kjør utover Mosseveien og følg E-6 til avkjøringen til Rakkestad. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 lillegud, jeg blir med den veien der.. er helt klart for å kjøre der kontra kjip rettfremvei Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg