commodoreb Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har et senke sett til A3 liggende.Det er til en 1.6 rundt 1998 modell. Har det ikke foran meg,men hvis noen er interesert,kan jeg sjekke opp all info. MM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-It Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Funker det til 1.8T? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astroalex Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har et senke sett til A3 liggende.Det er til en 1.6 rundt 1998 modell.Har det ikke foran meg,men hvis noen er interesert,kan jeg sjekke opp all info. MM åssen sett er det? og evnt pris? mvh alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Tror det er einbach,skal sjekke det ut i dag. Vet ikke hvilke motortyper det går til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Om det er til 1.6 og justerbart er jeg interessert :) Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg