Gå til innhold

Finnes det Golf'r som virkelig står fram i mengden av like biler?

Ranger emnet


prizma

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men hvorfor skal du ha Golf når alt Golf handler om er cleane, rene linjer med litt sære detaljer som få personer forstår seg på?

Da kan du jo like gjerne kjøpe en annen bil?

 

jeg vil jo at de som liker golf her skal vise fram de bilene de ser opp til, og de bilene som er fine, som er noe spesielt...

 

en helombyggd bil, eller en super bredda, eller en old school, cleen mk1 som i post 3... jeg vil ikke lage debatt rundt hvordan bilen skal se ut, men jeg trenger mer en en helt cleen bil, som er senket og felger,samt bredding for å like den 100%

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://kaldblod.web.surftown.dk/bilbilder/unsorted/3.jpg

denne var grisefin!! :D

 

http://vortex3.rely.net/gallery/albums//Events/Enthusiast/GTI%20International/2003/294.jpg

Liker denne typen front jeg :P er så få golf'er som har det, så det blir ekslusivt og pent!

 

Men det er ikke noe mer som er gjort med de der enn de fleste andre.

 

Det er bare hvor godt gjennomført det er gjort, og hvor godt de forskjellige detaljene går sammen i helhet.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke noe mer som er gjort med de der enn de fleste andre.

 

Det er bare hvor godt gjennomført det er gjort, og hvor godt de forskjellige detaljene går sammen i helhet.

 

http://kaldblod.web.surftown.dk/bilbilder/unsorted/3.jpg

den lille spoileren, de store felgene som matchet i farge, lyktene, fargen, kanskje ikke så spesiell, men iallefall noe jeg ikke har sett maken til.

 

http://vortex3.rely.net/gallery/albums//Events/Enthusiast/GTI%20International/2003/294.jpg

I'm just a sucker 4 those lights :p

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MD3.jpg

Denne er stylet med orginale stylingdeler.. Meget pen i mine øyne

 

33000000.jpg

Her en med Cult Society styling, altså noe av det mest diskrè du kan style Golf3 med hvis du er ute etter bodykit.. Denne bilen har forøvrig en ganske så hissig 3,1 Vr6 motor;)

 

498187_56_full.jpg

Dette er den råeste Golfen jeg vet om, det er så mange detaljer her at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å beskrive...

 

Ellers kan styling av Golf og Vag forøvrig deles opp i et par kategorier.. Dem er dem som sverger til Euro-looken, dem som liker Racing-looken, så har vi Old-Skool og til sist Rat-look.. Men, en overdreven bruk av plastikk vil nok ikke slå helt an, annet enn i Rieger katalogene..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. kan si det slik da.. "De aller fleste snur seg etter en spygrønn golf med masse plast og kromfelger, kun en entusiast snur seg etter en G60 limited"

 

og det trur jeg faktisk er det VAG folka bryr seg mest om egentlig.. gjør det vi selv liker.. gir faen i hva andre syns om det :)

 

men vi har noen som skiller seg ut. men dem ser som regel jævlige ut.. som denne

IMG_1169.sized.jpg

IMG_1168.sized.jpg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal du ha Golf når alt Golf handler om er cleane, rene linjer med litt sære detaljer som få personer forstår seg på?

husk at dette er i dine (og vw-puristers) øyne da ;) Golf er vel en av de bilene du kan kjøre flest forskjellige stiler på. Desverre er det meste allerede gjort og oppbrukt, tror du skal vente lenge før du blir sjokkert...

 

Btw, enig med B:T:I, den svarte d-mon golfen er noe av det lekreste på 4 hjul!

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vi har noen som skiller seg ut. men dem ser som regel jævlige ut.. som denne

IMG_1169.sized.jpg

IMG_1168.sized.jpg

 

851020.jpg.fpx?large

 

Sakset fra vwvortex-forumene:

i seen the guy on the road. i started to take pics of it with my camera phone and the guy gave me a "yea i know its sexy" nod.

I shook my head and yelled out the window "you have to know when people are laughing at you.....not with you"

he has a vr6 in it.........and he's black......it has a broken seat as he seemed to be sitting slanted to one side while driving.

i hate him to this day.

 

 

Hihi. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår