Gå til innhold

Finnes det Golf'r som virkelig står fram i mengden av like biler?

Ranger emnet


prizma

Anbefalte innlegg

Syns dem som kombinere old school med litt moderne....ala den audien, svarte golfen o.s.v er utrolig pent.....

 

Styling vil jo ikke alltid si store vinger og masse dekor...de fleste av de bilene som er posta her er jo også styla....

 

Hva er old school med audien?

 

Min mening er at bilen ikke trenger så mye styling for å bli fin. Min er relativt original, men folk snur seg etter bilen langs veien allikevel.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tihi, 50 000,- som er brukt på hva? i meg eksempler.. ?

 

50.000 er ikke så mye. Penga flyr fort. Tenk på hva småting koster i lengden.

 

lykter - 2000

baklykter - 1500

senkesett - 5000

speil - 1500

lakk til div. deler - 5000

leppe - 1000

 

Disse smådetaljene er ~16.000 kroner.

..og det er bare en begynnelse.

 

edit: Glemte jo felger, da.. De koster jo også fort noen kroner.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi, 50 000,- som er brukt på hva? i meg eksempler.. ?

 

Vel, I Tyskland er det alltids dem som bruker ca.50000.- bare på høyglanspolering og fornikling av motorrom og understell, har sett bilder av en Polo 6N elns med motorommet trukket i skinn:D, garantert ikke gratis:D

Og dette er ting som aldri vises såfremst du ikke begynner å se skikkelig etter...

 

For dem som ikke er så flink selv med hendene går det fort noen tusen i plåtarbeid/karroseri-modding, lakking, plastsveising, polering av felger, spesielle interiør deler osv osv...

 

Mitt tips er at du f,eks sjekker ut http://www.demonvw.co.uk eller http://www.vwvortex.com , så tar du deg en titt på de bilene du liker ekstra godt, så prøver du å legge merke til alle detaljene som er lagt ned i hver bil, de aller peneste bilene er så fulle av detaljer som andre enn kjennere aldri ser såfremst dem ikke blir påkjørt av bilene:D

 

Btw: Går ann å få en bil fet selv uten styling altså... Sjekk denne:

17327673-90d4-028001E0-.jpg

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er old school med audien?

 

Min mening er at bilen ikke trenger så mye styling for å bli fin. Min er relativt original, men folk snur seg etter bilen langs veien allikevel.

 

Svært lite...annet en lav og brei men dette er vel ikke old school forsåvidt....var mer ment at den bilen er et krem eksempel på en styla bil i mine øyne....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf som skiller seg ut?

 

javel..

 

VW Golf Harlequin

 

mike-mk3harlequin-2.jpg

(denne har da VR6 maskin, og diverse modifikasjoner :p)

 

 

Får jeg lov og si att den golfen så skam stygg ut? :hammer (pga. lakken da selfølgelig, må forresten være drit og skaffe lakkstift nå som man må ha 5 forskjellige stifter på den)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår