olehenri Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 så ring å spør han om akkurat hva det er da :p kjett å betale for noe man tror man får, men så viser det seg å være helt feiL :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 send kammene til sliping da vel..3000 for begge..!det skal jeg gjøre.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Er den påkosta rundt 70k uten anlegg?? :eek: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 eh? som i hva? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 eh? som i hva? hva som er påkosta??? det er deler.. dyre deler.. fra bilen var orginal lissom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er den påkosta rundt 70k uten anlegg?? :eek: Hvorfor går alltid folk ut i fra at en bil som er påkosta store summer alltid skal se slik ut på utsiden? er mye på innsiden som koster penger som kan fixes og da! golfen min, en 1.8 monojet er påkosta ufattlige mengder cash.. men ser da fortsatt ut som en nøktern golf fordi! "oj, påkosta 70 000, da må den jo ha masse styling og stor motor" ... voks opp! ting koster penger! overhaling av motor f.eks. der går det jo store lapper. bytte av bremser, klosser, calipere, skiver, hjullager etc.. der går det store penger.. ting koster penger!!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvorfor går alltid folk ut i fra at en bil som er påkosta store summer alltid skal se slik ut på utsiden? er mye på innsiden som koster penger som kan fixes og da! golfen min, en 1.8 monojet er påkosta ufattlige mengder cash.. men ser da fortsatt ut som en nøktern golf fordi! "oj, påkosta 70 000, da må den jo ha masse styling og stor motor" ... voks opp! ting koster penger! overhaling av motor f.eks. der går det jo store lapper. bytte av bremser, klosser, calipere, skiver, hjullager etc.. der går det store penger.. ting koster penger!!! Helt riktig,Dan!!! folk skjønner sikkert ikke helt hva d koster!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvorfor går alltid folk ut i fra at en bil som er påkosta store summer alltid skal se slik ut på utsiden? er mye på innsiden som koster penger som kan fixes og da! golfen min, en 1.8 monojet er påkosta ufattlige mengder cash.. men ser da fortsatt ut som en nøktern golf fordi! "oj, påkosta 70 000, da må den jo ha masse styling og stor motor" ... voks opp! ting koster penger! overhaling av motor f.eks. der går det jo store lapper. bytte av bremser, klosser, calipere, skiver, hjullager etc.. der går det store penger.. ting koster penger!!! er egentlig ikke all verden man får for 70.000 heller, men noe :D ... men mye er jo forbruker artikkeler, vil liksom ikke regne bremeklosser som påkostet f.eks, det er å holde vedlike :) påkostet = alt mere enn orginalt, vil jeg si Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 er egentlig ikke all verden man får for 70.000 heller, men noe :D ... men mye er jo forbruker artikkeler, vil liksom ikke regne bremeklosser som påkostet f.eks, det er å holde vedlike :) påkostet = alt mere enn orginalt, vil jeg si der tenker vi nok veldig forskjellig.. bytte bremser er en påkostning Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 heller ikke for meg er bytting av slite deler noe jeg regner som påkost, det er noe man må regne med når man har bil. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Spørsmål om definering. Jeg mener at dersom det er å bytte bremser til noe bedre er det påkostning, dersom man bytter til samme, bare nye deler, er det ikke påkostning, da er det normal slitasje. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Påkoste, koste på, koste på en bil penger, bruke penger på bil :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Spørsmål om definering. Jeg mener at dersom det er å bytte bremser til noe bedre er det påkostning, dersom man bytter til samme, bare nye deler, er det ikke påkostning, da er det normal slitasje. Eirik Enig... bytte til bedre osv er påkosting ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 heller ikke for meg er bytting av slite deler noe jeg regner som påkost, det er noe man må regne med når man har bil. tror du har misforstått her gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 jeg svarte bare dan jeg Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg