Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bilen min vinterlagra... fant ut at den ikke ska brukes i vinter.

står hjemme i garasjen,og ska pusses MYE på;D har fått på no merker i ruta og div;)

ser d når dem kommer ut igjen etter vinteren;) ell.. er vel bare je som ser d som blir gjort,pga at d er bra fra før av,men gjør d opp igjen for å få d finere... lakken,felger osv... GØY!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bilder kommer om ett par dager:) lakken er bestilt,og kommer på i løpet av vinteren... den forblir svart da:)

artig å ha den vinterlagra i en varm garasje med panel og spotter=D he he he.. artigt å pusse å slik sjøl..

TAKK til PAPPA som lærer meg ting og bruker opp tida si på meg og bilen:D hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,ikke sant?;) hi hi... er bare litt vanskelig å få tatt bilder av den der den står akk nå;p he he he...men.. d kommer=D

 

hvorfor er det så vanskelig å få tatt bilde nå da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi den står inne i garasjen hjemme med to andre biler,så de blir så jææævlig dårlige:/ men... ska kjøre den ut en dag,ettersom snøen ikke har kommet:)

må komme å ta en titt på bilen din en dag.... lyst på golf igjen jeg også

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må komme å ta en titt på bilen din en dag.... lyst på golf igjen jeg også

bare å komme:D begynner å bli bra nå ;) hi hi... får ikke hellakka den riktig enda meeeen... d kjem;)

Driv å fikser så d blir like ledninger ell no til spredere. he he he. pappa ska ha alt likt og NØYE.. bra d men!

 

Jeg har tatt noen bilder da.. men vet ikke om je ska legge dem ut:/

er så STYGT med de baklyktene... men.. vet i allefall hva som ligger under juletreet til meg:D heldigviiiiis...

Men dekk ser bildan hvis je legg dem inn da.. ell... lene må fikse d for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er d noen her som vet når d er lisens kurs på rudskogen?

Meg ska ta:) Blir en del kjøring på meg til sommeren regner je med!!! i allefall street legal... antageligvis bakkeløp å.. derfor je lurer på dette med lisens!

*ikke med golfen*

er vel kanskje en fordel å ha bil lappen i lommeboka først :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår