Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes det meste tar lang tid her jeg, trodde det skulle bli lagt ut noen bilder og jeg :wonder

je er uten data om dagen og låner derfor søstra mi sin... bilder kjem d.. men tenkte je sku vente til je fikk på nye baklykter og får ny lakk:) mye mere gøy å legge ut når den er slik je vil ha den!!!=D

 

meste tar lang tid?:O je je.. ting tar tid;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je er uten data om dagen og låner derfor søstra mi sin... bilder kjem d.. men tenkte je sku vente til je fikk på nye baklykter og får ny lakk:) mye mere gøy å legge ut når den er slik je vil ha den!!!=D

 

meste tar lang tid?:O je je.. ting tar tid;p

 

folk vil se bilder gjennom prosessen, ikke når alt er som det skal.

Og ting tar lang tid ja, men jeg vet om en ting som ikke tar lang tid, og det er lukkertida (hvis du skjønner hva jeg mener)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk vil se bilder gjennom prosessen, ikke når alt er som det skal.

Og ting tar lang tid ja, men jeg vet om en ting som ikke tar lang tid, og det er lukkertida (hvis du skjønner hva jeg mener)

skjønte ikke hva du mente nå nei. men je er nødt til å ta detta i mitt tempo:) sitt uten data osv.. og da er d ikke så enkelt.. bildene er på den andre datan! pluss at d er lene som pleier å legge inn for meg:) men nå bor ikke hu hjemme,så hu har heller ikke data...

 

men.. ska legge inn så fort d funker:) lover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

js... da kjem d litt mere info.. beklager på d sterkeste at d har blitt lite bilder,men som sagt så har jeg ingen data om dagen!!!

 

Er så heldig så en kompis ska nedover til essen nå,så han ska kjøpe med litt:)

Ska bytte ut mine MOMO gulvmatter til Wolfsburg Edition.

 

Har W.E girkule,men ska bytte den til en som er bedre:) .

 

Vurderer kjøp av DVD/TV,men driv å leter. haster ikke!

 

Har nå fått lagt opp nye ledninger osv til spredere,så d er skikkelig fint gjort,og ferdig:D. *Takk for hjelpen pappa*

 

Har begynt å ta av den noen smådeler,som ska lakkes først... så nå er lista over grillen og den under lakka...man ser ikke så stor forskjell på før og nå,men har tatt bilder før d er gjort som je godt kan legge ut når datan er på plass:)

 

da har je egentlig ikke gjort så veldig mye mer foreløpig... den står VELDIG trangt om dagen,men det funker:) Den blir penere og penere for hver dag som går synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte ikke hva du mente nå nei. men je er nødt til å ta detta i mitt tempo:) sitt uten data osv.. og da er d ikke så enkelt.. bildene er på den andre datan! pluss at d er lene som pleier å legge inn for meg:) men nå bor ikke hu hjemme,så hu har heller ikke data...

 

men.. ska legge inn så fort d funker:) lover!!!

hu bor hen nå da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår