mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 har bilen din i møkkette versjon om du vil ha, hehe har d je fikk av deg je :P he he he. på mobilen da... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 he he he he. d har du heelt rett i ;) he he he... je har navnet mitt i sideruta da :P heha.. Noe je satt på i vinter når den sto inne.. legge ut Bilde av d straks ;) meget.. hvor mye har bilen din gått? kan ikke legge ut noe bilder av intriøret ditt oxo? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 meget.. hvor mye har bilen din gått? kan ikke legge ut noe bilder av intriøret ditt oxo? altså.. je har digitale instrumenter.. spess til vag! og der står d 269tusen,men... har med papirer ell no greier på at den ikke har gått så langt,og at d er fordi d er skifta instrumenter :) hi hi.. kan legge ut noen bilder av intriøret å je vettu... men må ta først! legge ut i efta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 altså.. je har digitale instrumenter.. spess til vag! og der står d 269tusen,men... har med papirer ell no greier på at den ikke har gått så langt,og at d er fordi d er skifta instrumenter :) hi hi.. kan legge ut noen bilder av intriøret å je vettu... men må ta først! legge ut i efta :) det er fett med digitale instrumenter... fyyy får bare mer å mer lyst på en Golf 2 g60 turbo.. Kansje det blir det etter golfen er ferdig bygget:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 det er fett med digitale instrumenter... fyyy får bare mer å mer lyst på en Golf 2 g60 turbo.. Kansje det blir det etter golfen er ferdig bygget:D golf 2 g60turbo er digg digg =D pappa lurte på om han kunne kjøpe min og bygge den no gæli om! he he he he he.. jeg er litt opptatt av å få godkjent d je da! :P men... kommer nok no frakt no snart her å.. attåt golfen liksom. :) digi.instr. er digg! sitt å glaner der når je drar på..lettere å se hvor mye man kjører i ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 golf 2 g60turbo er digg digg =Dpappa lurte på om han kunne kjøpe min og bygge den no gæli om! he he he he he.. jeg er litt opptatt av å få godkjent d je da! :P men... kommer nok no frakt no snart her å.. attåt golfen liksom. :) digi.instr. er digg! sitt å glaner der når je drar på..lettere å se hvor mye man kjører i ;) heldig som har en far som er keen på å gjøre sånt.. pappa synes jeg bare er teit som bruker så mye penger på bil:P men men.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 heldig som har en far som er keen på å gjøre sånt.. pappa synes jeg bare er teit som bruker så mye penger på bil:P men men.. he he he he. jeg er veldig heldig og veeeldig gla i pappan min:) han som har lært meg bil,fått meg inn i detta :) hi hi.. han har jo grom biler sjøl,men får aldri nok sier han!!! hehe... tok meg med på biltreff da je var fire måneder han. og siden d har d gått i bil bil bil bil bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 doooh.. heldi!:D pappa er det sånn, org!! ja, mhm, orginalt skal det være! :S bah why? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 doooh.. heldi!:Dpappa er det sånn, org!! ja, mhm, orginalt skal det være! :S bah why? :P he he he... Jeg er veldig heldig,men er nok d dere å ;) hi hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ja kan si meg selv veldig heldig.. han som betaler alt selv om han ikke forstår at jeg gidder å bruke penga mine/hans på dette:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ja kan si meg selv veldig heldig.. han som betaler alt selv om han ikke forstår at jeg gidder å bruke penga mine/hans på dette:P hi hi.. digg digg =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 heldig som har en far som er keen på å gjøre sånt.. pappa synes jeg bare er teit som bruker så mye penger på bil:P men men.. kanskje pappane våre er i slekt da, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 kanskje pappane våre er i slekt da, hehe he he he he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hvem veit.. Bare att pappaen min er inder kansje pappen din oxo er det? hehe! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 fatter'n og er slik, han synes det er gøy jeg tukler og herjer og bygger motor og stresser med golfen.. men han skjønner ikke at jeg orker å legge så mye penger idet... men han er utrolig oppmuntrende og hjelpsom når jeg trenger litt hjelp (han er selvutnevt golf ekspert, i følge han selv.. blæh)... så blir en del krangler når han mener han veit at noe er sånn og sånn... når realiteten er en helt annet... men.. bare gøy Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg