Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

he he he he. d har du heelt rett i ;) he he he...

 

je har navnet mitt i sideruta da :P heha.. Noe je satt på i vinter når den sto inne.. legge ut Bilde av d straks ;)

meget.. hvor mye har bilen din gått? kan ikke legge ut noe bilder av intriøret ditt oxo?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget.. hvor mye har bilen din gått? kan ikke legge ut noe bilder av intriøret ditt oxo?

altså.. je har digitale instrumenter.. spess til vag! og der står d 269tusen,men... har med papirer ell no greier på at den ikke har gått så langt,og at d er fordi d er skifta instrumenter :) hi hi..

 

kan legge ut noen bilder av intriøret å je vettu... men må ta først!

legge ut i efta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. je har digitale instrumenter.. spess til vag! og der står d 269tusen,men... har med papirer ell no greier på at den ikke har gått så langt,og at d er fordi d er skifta instrumenter :) hi hi..

 

kan legge ut noen bilder av intriøret å je vettu... men må ta først!

legge ut i efta :)

det er fett med digitale instrumenter... fyyy får bare mer å mer lyst på en Golf 2 g60 turbo.. Kansje det blir det etter golfen er ferdig bygget:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fett med digitale instrumenter... fyyy får bare mer å mer lyst på en Golf 2 g60 turbo.. Kansje det blir det etter golfen er ferdig bygget:D

golf 2 g60turbo er digg digg =D

pappa lurte på om han kunne kjøpe min og bygge den no gæli om! he he he he he..

jeg er litt opptatt av å få godkjent d je da! :P

men... kommer nok no frakt no snart her å.. attåt golfen liksom. :)

 

digi.instr. er digg! sitt å glaner der når je drar på..lettere å se hvor mye man kjører i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf 2 g60turbo er digg digg =D

pappa lurte på om han kunne kjøpe min og bygge den no gæli om! he he he he he..

jeg er litt opptatt av å få godkjent d je da! :P

men... kommer nok no frakt no snart her å.. attåt golfen liksom. :)

 

digi.instr. er digg! sitt å glaner der når je drar på..lettere å se hvor mye man kjører i ;)

heldig som har en far som er keen på å gjøre sånt.. pappa synes jeg bare er teit som bruker så mye penger på bil:P men men..

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig som har en far som er keen på å gjøre sånt.. pappa synes jeg bare er teit som bruker så mye penger på bil:P men men..

he he he he. jeg er veldig heldig og veeeldig gla i pappan min:) han som har lært meg bil,fått meg inn i detta :) hi hi..

han har jo grom biler sjøl,men får aldri nok sier han!!!

hehe...

tok meg med på biltreff da je var fire måneder han. og siden d har d gått i bil bil bil bil bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig som har en far som er keen på å gjøre sånt.. pappa synes jeg bare er teit som bruker så mye penger på bil:P men men..

kanskje pappane våre er i slekt da, hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter'n og er slik, han synes det er gøy jeg tukler og herjer og bygger motor og stresser med golfen.. men han skjønner ikke at jeg orker å legge så mye penger idet...

 

 

men han er utrolig oppmuntrende og hjelpsom når jeg trenger litt hjelp (han er selvutnevt golf ekspert, i følge han selv.. blæh)... så blir en del krangler når han mener han veit at noe er sånn og sånn... når realiteten er en helt annet...

 

 

men.. bare gøy

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår