Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

nej,trenger ikke,men... gøy å ha ny lakk syns je da :) blir vel lakking utpå sommeren væ ;) men ble ganske blank nå syns je :)

 

du har nok for mye penger skjønner jeg, du får donere litt til ditt yngste søskenbarn i øyer, han sku hatt no m fangere på bimmern å virke ikke som lommeboka er så feit for tia.. ble nok ei bot som svei det der hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, tviler på at det ble så stor forskjell før og etter poleringa. Lakken din er jo skikkelig strøken uansett:) Men får slenge ut bilder, så vi får sett den store forskjellen. Hehe:op

 

he he. ble visst ikke store forskjellen læll gitt :/ bah.. men men...

skulle ha lagt ut et par bilder som han som hjalp meg tok,men han hadde ikke med slik kabel ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok for mye penger skjønner jeg, du får donere litt til ditt yngste søskenbarn i øyer, han sku hatt no m fangere på bimmern å virke ikke som lommeboka er så feit for tia.. ble nok ei bot som svei det der hehe..

for mye penger nei... desverre :P he he ;)

he he.. han skulle nok trengt litt etter den bota ja.. huff.. syns så synd på han.. den svei veldig!!! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt om du har følgt med!!!! Kameraet mitt var så uheldig å bli med på en fest,så... må få lakkeren min til å ta med sitt neste gang,for han har bilder på det!

 

å joda, har lest at du ikke har kamera osv. også lest at du ikke klarte å legge ut bilder via photobucket osv, så....

 

vanskelig å bedømme hvor grom bilen er uten bilder! få han fyren til å skaffe noen bilder av kjerra, han lakkeren :p og det asap :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å joda, har lest at du ikke har kamera osv. også lest at du ikke klarte å legge ut bilder via photobucket osv, så....

 

vanskelig å bedømme hvor grom bilen er uten bilder! få han fyren til å skaffe noen bilder av kjerra, han lakkeren :p og det asap :)

men nå klarer jeg å legge ut :D hi hi....

 

ska få han til å komme med kameraet en dag vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo sagt det til deg før og da :) må få gjort det en dag min er nypolert og fin igjen! og det må være fint vær :) hehe

jaggu kjett å polere, hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo sagt det til deg før og da :) må få gjort det en dag min er nypolert og fin igjen! og det må være fint vær :) hehe

godt min er nypolert.. røbba å polert... fikk lov til å prøve sjøl,men.. satte jobben til lakkeren je :P he he.. holdt ei fille for å tørke av støvet je ;)

 

men da må du sende ei mld når du har polert da vettu lille venn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt min er nypolert.. røbba å polert... fikk lov til å prøve sjøl,men.. satte jobben til lakkeren je :P he he.. holdt ei fille for å tørke av støvet je ;)

 

men da må du sende ei mld når du har polert da vettu lille venn ;)

beste resultatet får du om du gjør det selv..... hadde bilen min på holms bilpleie, og syns jeg fikk det til finere selv, så jeg gjorde det opp igjen etter det.... drev på i 3 dager, ble stygg bra:popcorn :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår