Probe GT Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ottesen, jeg mener og huske du hadde det litt større firkanta skiltet bak før? Syntes bare jeg husker det fra langt tilbake, så noe bilder på avataren din eller noe tror jeg hehe.. Nå har vi jo likt skilt, ser vi har like stor plass også.. muulig jeg surrer nå, men mener og huske du hadde bilde av det store engang :p Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ottesen, jeg mener og huske du hadde det litt større firkanta skiltet bak før? Syntes bare jeg husker det fra langt tilbake, så noe bilder på avataren din eller noe tror jeg hehe.. Nå har vi jo likt skilt, ser vi har like stor plass også.. muulig jeg surrer nå, men mener og huske du hadde bilde av det store engang :p Helt riktig det, den gamle gubben som hadde bilen før hadde satt inn et stort skilt, og dermed har jeg en oppskrapet bakfanger. Skiltet gikk så langt ned at den har truffet fangeren... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det gamle skiltet ditt var ikke kappa nok vettu... Manglet faktisk et par mm av bokstavene og nummerene på mitt. :) Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hehe... ække lov det greiene der :well Bestill et lite et du og kane, ser MYE finere ut:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Vet at det ikke er lov, men de skiltene hadde stått på bilen siden den var ny, og da hadde man ganske enkelt ikke noe annet å velge mellom. Den er for tiden avskiltet med makulerte skilter, og den dagen den blir registrert igjen blir det nok små skilter ja. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Helhets inntrykket er sinnsykt påvirket av det lille skiltet, så da du får skilter på den igjen så burde du glede deg drunk Gleder meg sinnsykt til og se hvordan det lille skiltet jeg bestillte kommer å se ut. Har litt for høye forhåpninger tror jeg:\ Skal si ifra da jeg får det. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det er fortsatt fullt mulig å bestille små skilter hos BT, men bilen MÅ vises, og godkjennes med det. Og det er bare til bak. Regelen som kom i Mai gjorde det bare umulig å få skilt framme. Du kan få det godkjent fordi om det er plass til ett vanlig, men varierer vel litt etter hvilken kødd man treffer på. Er jo ikke spesielt fint med ett lite skilt bak hvis man ikke trenger det, men da kan man jo bare bytte om og sette det forran.. Kan ikke bli mer straffbart enn å lage sitt eget skilt ihvertfall. En kamerat av meg kjørte lenge med ett hjemmelagd skilt forran. Det var laget på en metallplate med samme refleks som vanlige skilt, men talla var klistermerker. Han blei stopp mange ganger på grunn av skiltet, og måtte vise bilen hver gang med orginalskiltet etterpå. Men han fikk aldri bot eller noe sånt. Men det er en ting du blir stoppet for så det lønner seg og ha alt i orden ellers hvis man er ute og kjører med det. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Var på BT med bilen min (Chev. Astro) å fikk godkjent lite skilt bak, såg helt j**** ut med traktorskilt skrudd halvveis ut på døra, på skjeiva, utapå ramma, med ett støggt skiltlys og montert halvveis i veien for dørhandtaket. kontrolløren såg på galskapen og spurte om jeg var sikker å at ett "lite høyt" skilt ville passe i ramma, (noe som jeg visste, og derfor svarte ja på) greit sa han, fyllte ut ett skjema, ba meg gå inn til "registrering"-skraken. der betalte jeg og fikk beskjed om at jeg kunne komme nedom om 3 dager, så skulle vi bytte mitt skilt mot det nye, også fikk jeg nytt vognkort. og 3 dager etterpå såg bakdøra mi ut som noe som faktisk kunne ligne på en vanlig bil, og ikke noe som var klar for "pimp my ride" og alt sparkelet det ville ha medført.. :P Altså, det er ikke noe problem å å lite skilt, OM (merk) OM det passer bedre med lite enn stort, her er ikke alle kontrollørene så opptatt av hvordan det tar seg ut, men hvor leslig skiltet er. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Her gutter! Metall! http://www.germanplates.com/ Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 jeg fikk 2 lapper i bot og ble nektet å kjøre videre når jeg ble stoppet med lite skilt forran. Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Her gutter! Metall!http://www.germanplates.com/ men ikke små skilt vel? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ser ikke slikt ut:( mer som standard størrelse.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Sorry for å bumpe en gammel tråd, men lurer på om det er mulig å sette på en bakfanger som er skjært til for lite skilt og få det godkjent sånn? Har en fanger som det ikke gjør noe om blir kappa og sparkla litt i.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Er vel ikke noe og si sorry for... Det du spør om, tror bare sånt må man prøves ut hehe... aner ikke.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Okei, men da gjør jeg det.. Men hva er målene på lite skilt? Tenker det skiltet som er sånn "vanlig" bare en god del mindre.. Vet det var en link på en annen tråd, men finner den ikke igjen. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg