Gromit Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Joda. Her har du et av hele bilen ;) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Takker! De lyktene var jo jævla tøffe =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Det der ble genialt på bilen din. gratulerer! :tannløs: Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiGhtCrAwLeR Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 grattis med ny bil. ikke gærnt å betale 140 for den tror jeg. tenkte min skulle gå for 110, med senkesett styling stereo og 19"hjul. Sjekk forstilling, for vi som har 98 mod har sannsynligvis den "svake" typen. den koster ikke mer enn 5 lapper ny men er ikke gøy å bytte den hvert 2 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 grattis med ny bil.ikke gærnt å betale 140 for den tror jeg. tenkte min skulle gå for 110, med senkesett styling stereo og 19"hjul. Sjekk forstilling, for vi som har 98 mod har sannsynligvis den "svake" typen. den koster ikke mer enn 5 lapper ny men er ikke gøy å bytte den hvert 2 år. Så vidt jeg leste så var bilen ny for han i 2005, men er ikke helt med på det med forstillingsteorien din, for når en skifter lenkearmene på 3b utgaven så blir de skifta ut me den utbedra ugtaven som 3bg versjonen har. Men nå veit ikke jeg hvor mye du har senka bilen, men husk på at vinkelen til lenkearmene blir forandra på en senka bil, og opphengskula på lenkearmene er laga for å stå i den posisjonen den har med org. understell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg