Gå til innhold

En som la seg oppå panseret mitt i fylla, taksert til 11k. Hva skal jeg gjøre?

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

3000 av 11000? Det er ikke akkurat rett!

Du får pushe han, med å si at du har informert Politi, Advokat og Forsikringsselskapet ditt om saken. Og at du er villig til å gå langt for å komme noen vei. Du får ta kontakt med NAF, de har advokater som du kan prate med gratis (?), så får du en liten pekepinne.

Du får evt true han, eller ta noe som er hans i pant. Han har vel noe til en bil, etc? Eller tv etc etc?

Du har vitner og alt, du må bare ikke gi deg :)

Du får det sikkert gjort billigere enn 11000 regner jeg med? Men, det er greit å få de penga uansett!

Stå PÅ!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kåster det ikke minre å finne et brukt panser å bytte hele driten da?

Ble 500kroner for "nytt" panser på gamlebilen min

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, offtopic er fint :fire: Har prata med fyren nå, han var villig til å betale 3000, det går jeg med på! Hvis han mener det..

Prata også med forsikringselskapet, jeg har 20%, hvis jeg tar dette på forsikringa må jeg betale 4000 i egenandel og går ned til -10%

HVA FAEN ER VITSEN MED FORSIKRINGSHELVETE I NORGE!!!!!!? :fire:

det vil si 20 000 i året!!!!

Møkkaland. <-..

MeSs <- bor snart i sverige.

du skal iallefall ikke bruke forsikringa di på dette!!!

det har han som ødela panseret ditt +++ som skal betale!

ikke gå med på noe annet, det er jo bare teit! :fire:

hør med politi, og evt. advokat..

raskeste er vel bare å få han til å cæshe ut, for politiet er nok ikke så raske..?

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp dæ kilosklubbe på biltema, få me dæ no homeboys, veint på jævelskapen i mørket.. start med tommeltotten på høyre hånd, fortsett med pekefinger´n.. hver vortklubbe (finger) er 1000 spenn, helt til du får dato og klokkeslett når duden kommer til DEG med penger! regner med at et par fingre holder... FORZA ITALIA

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp dæ kilosklubbe på biltema, få me dæ no homeboys, veint på jævelskapen i mørket.. start med tommeltotten på høyre hånd, fortsett med pekefinger´n.. hver vortklubbe (finger) er 1000 spenn, helt til du får dato og klokkeslett når duden kommer til DEG med penger! regner med at et par fingre holder... FORZA ITALIA

Hm..

11fingrer? Hvem har det? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer på den måten at hvis han ikke sier seg villig til å betale de 11 000 spenna det koster for å få ordna bilen din igjen så anmelder du han og sier at du kan ta dette gjennom rettssystemet så kan dere se hvordan det går der... for å si det enkelt, han taper uansett!

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der jeg å, jeg trur bare jeg hadde tatt kontakt med politiet der og da, dem var der jo hele tiden så. Faen så irriterranes med sånne folk på streetmeets, er da jeg bare har lyst til å ha en gammal 240 og kjøre ned tullingene. Streetmeets burde vært alkohol og dustefrie!

Tving penga av han, Dette skal IKKE være ditt problem!

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld... men skjønner ikke dette regnestykket helt .... 11000,- for å rette å lakke et panser ? er det laget av gull eller ? panseret koster sikkert rundt 2000,- på veng å så litt lakk i tillegg... kan vel ikke bli stort mere enn 6000,-

eller tar jeg feil ? hellothere

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld... men skjønner ikke dette regnestykket helt .... 11000,- for å rette å lakke et panser ? er det laget av gull eller ? panseret koster sikkert rundt 2000,- på veng å så litt lakk i tillegg... kan vel ikke bli stort mere enn 6000,-

eller tar jeg feil ? hellothere

vet ikke om det blir så billig når et verksted skal gjøre dette... er jo ikke vits å gjøre det svart eller billigst mulig når det er andre som skal betale.. da er det beste mulige lakkering og greier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å spekulere dere som ikke har peiling a..

11000 er nytt panser + lakk + montering, retting av skjerm høyre side + lakkering, retting av lyktedeksel + lakking.. Det er regnet i timer osv..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider