Gå til innhold

erfaring med Eiker-motorshop

Ranger emnet

void

Anbefalte innlegg

hmm, okey. Da tror jeg har fått samma oppfatning som dere. Sendte mail og maste så det suste, fikk aldri svar. Men en dag, til slutt, så fikk jeg svar. Virka liksom som noen slappe folk. Ga liksom aldri noe skikkelig svar på det jeg lurte på .. korte og slappe svar .. violin

Cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg igrunn missfornøyd med dem. Har vært i kontakt med dem flere ganger, men har hver gang konkludert i at "her skal ikke jeg handle". Tror de hadde en lærling der for noen år siden da jeg skulle handle dekk - hørtest ut som en 12år gammel jente eller noe. Sa ikke hvor jeg var kommet (sa kun "halloo??" og "hææ?") og måtte HELE tiden spørre noen andre om de tingene jeg lurte på. Nei takk - og ikke er de noen racere på mail heller.

Men men .. Kan jo hende de har forbedret seg og kun hadde noen dårlige dager de gangene jeg har vært i kontakt med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte ett senkesett der engang, på en fredag, dem skulle sende det til meg på mandag.... jeg klarte ikke vente og reiste dit på lørdag, og den ene gubben der stakk inn for å lete etter det til meg...... han brukte minst 30 min. kom så tilbake og sa han ikke hadde det på lager...... jeg blei litt sur, og gikk ut i bilen, ringte inn og sa jeg skulle ha senkesett til denne bilen, fikk til svar at det var på lager så det bare å komme og hente det.... gikk inn igjen og han andre der brukte 20 min på å finne ut at det ikke var der allikevel..... tror det blir lenge til jeg tenker på å handle der igjen...................................

-05 Skoda Octavia

-96 Ford Exploder

-89 Jeep Cherokee Limited

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, okey. Er senkesett jeg også skal ha skjønner dere .. Sendte mail til dem og lurte på om de hadde senkesett til bilen min. Er en Ford Sierra, kombi 86 mod. Fikk Ja som svar, og sendte i vei enda en mail og lurte om de hadde 40/40 fjærer med tuv-papier, fikk Ja som svar på det også.., så da tok jeg like gjerne å bestilte via mail, og fikk som svar at det ikke var mulig å bestille via mail, dette måtte gjøres via web. Da jeg så lette etter 40/40 til sierra (kombi), så fant jeg ingenting. De hadde kun 35/35 UTEN tuv-papirer til min modell. :hammer

En annen ting jeg lurer på .. hva i all verden er "hatchback" ?

Her er det jeg har det i fra:

Senkesett Ford sierra hatchback 40mm

Årsmodell: 04/84-02/93 TUV-papir nr: 1226

Cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider